Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корекція мислення дітей старшого дошікльного віку: результати контрольного етапу експерименту

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Войтюк, Ірина Вікторівна
dc.contributor.author Чучко, Раїса Лук’янівна
dc.date.accessioned 2024-06-03T12:25:52Z
dc.date.available 2024-06-03T12:25:52Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Войтюк, І. В. Корекція мислення дітей старшого дошікльного віку: результати контрольного етапу експерименту / І. В. Войтюк, Р. Л. Чучко // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичній конференції з нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. − Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. − С. 611-619. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45350
dc.description.abstract Представлено результати дослідження контрольного етапу експерименту з корекції мислення дітей старшого дошкільного віку з інтелектуальним порушенням, розкрито динаміку операційно-діяльнісного та мотиваційно-пізнавального критеріїв. Для визначення статистично значущих змін у розподілі показників-критеріїв інтелектуального розвитку до та після формувального експерименту в контрольній та експериментальній групах застосовано коефіцієнт кутового перетворення Фішера (φ*-критерій). Доведено, що цей інструмент є параметричним статистичним методом, може застосовуватися до емпіричних даних, виражених у номінативній шкалі (щодо відсоткових розподілів ознаки), на одній і тій самій вибірці в різних умовах (випадок зв’язних вибірок), тобто повністю відповідає вимогам дослідження. uk
dc.description.abstract The abstract presents the results of the research of the control stage of the experiment on the older preschool children’s correction of the thinking with intellectual disabilities, the dynamics of operational-activity and motivational-cognitive criteria are revealed. To determine statistically significant changes in the distribution of indicators-criteria of intellectual development before and after the formative experiment in the control and experimental groups, the Fisher angular transformation coefficient (F*-criterion) was used. It has been proven that this tool is a parametric statistical method, can be applied to empirical data expressed in a nominative scale (regarding percentage distributions of the characteristic), on the same sample in different conditions (the case of connected samples), that is, it fully meets the requirements of the study. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject корекція мислення дітей старшого дошкільного віку uk
dc.subject операційно-діяльнісний та мотиваційно-пізнавальний критерій uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку з інтелектуальним порушенням uk
dc.subject older preschool children’s correction of thinking uk
dc.subject operational-activity and motivational-cognitive criteria uk
dc.subject older preschool children with intellectual disabilities uk
dc.title Корекція мислення дітей старшого дошікльного віку: результати контрольного етапу експерименту uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.31-053.41:159.955]:74(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу