Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Транскультуральний інструмент роботи психолога із запитами батьків дітей з особливими потребами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Унінець, Ірина Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-06-03T12:23:55Z
dc.date.available 2024-06-03T12:23:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Унінець, І. М. Транскультуральний інструмент роботи психолога із запитами батьків дітей з особливими потребами / І. М. Унінець // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичній конференції з нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. − Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. − С. 604-608. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45349
dc.description.abstract Притчі вважаються ефективним інструментом у роботі психолога з батьками дітей з порушеннями у розвитку. Як своєрідна метафора притчі запускають нейродинамічні механізми відображення особистістю актуальних життєвих проблем. Використання притч є специфікою залежно від психодинамічного етапу сім'ї з дитиною, яка має певні проблеми в розвитку. Запити батьків дітей із порушеннями розвитку були класифіковані, а притчі зіставлені з кожним типом основного запиту. Можливе використання різноманітних варіантів роботи психолога з притчами у терапевтичному процесі. Наприкінці автор наводить кілька прикладів притч. uk
dc.description.abstract Parables are considered to be as an effective tool in psychologist's work with parents of children with abnormal development. As a kind of metaphor, parables actuate neurodynamic mechanisms of personality`s reflection of actual life issues. The use of parables are specific depending on the psychodynamic stage of family with the child who have some developmental problems. The requests of parents of children with abnormal development were classified and the parables were matched to each underlying request type. The use of various options of work with stories by psychologist in the therapeutic process is possible. The author give some examples of parables at the end. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject притча uk
dc.subject метафора uk
dc.subject батьки дітей з особливими потребами uk
dc.subject транскультурний підхід uk
dc.subject parable uk
dc.subject metaphor uk
dc.subject parents of children with abnormal development uk
dc.subject transcultural approach uk
dc.title Транскультуральний інструмент роботи психолога із запитами батьків дітей з особливими потребами uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 005.32:82


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу