ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Барановська, Лілія Володимирівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-06-03T12:13:21Z | |
dc.date.available | 2024-06-03T12:13:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Барановська, Л. В. Розвиток художньо-мовленнєвої компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти / Л. В. Барановська // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичній конференції з нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. − Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. − С. 485-490. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45345 | |
dc.description.abstract | У статті уточнено дефініції ключових понять з досліджуваної проблеми: художньо-мовленнєва діяльність, художньо-мовленнєва компетентність, мовленнєво-ігрова діяльність. На основі стандарту вищої освіти уточнена сутність художньо-мовленнєвої компетентності бакалаврa з дошкільної освіти. Окреслено зміст художньо-мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з урахуванням Базового компонента дошкільної освіти. Казка, мовленнєво-ігрова діяльність, сюжетні картини описані як ефективні засоби формування в дошкільників художньо-мовленнєвої компетентності. Доведена необхідність урахування вікових особливостей дітей при організації з ними художньо-мовленнєвої діяльності. | uk |
dc.description.abstract | The article specifies the definitions of key concepts from researched problem: artistic and speech activity, artistic and speech competence, speech and game activity. Based on the standard of higher education, the essence of the artistic and speech competence of the bachelor of preschool education has been specified. The content of artistic and speech competence of preschool children is outlined, taking into account the Basic component of preschool education. Fairy tales, speech and game activity, story pictures are described as effective means of forming artistic and speech competence in preschoolers. The need to take into account the age characteristics of children when organizing artistic and speech activity with them has been proven. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | педагог дошкільної освіти | uk |
dc.subject | художньо-мовленнєва діяльність | uk |
dc.subject | художньо-мовленнєва компетентність | uk |
dc.subject | сюжетні картини | uk |
dc.subject | мовленнєво-ігрова діяльність | uk |
dc.subject | казка | uk |
dc.subject | teacher of preschool education | uk |
dc.subject | artistic and speech activity | uk |
dc.subject | artistic and speech competence | uk |
dc.subject | story pictures | uk |
dc.subject | speech and game activity | uk |
dc.subject | fairy tales | uk |
dc.title | Розвиток художньо-мовленнєвої компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.091.3:373.2.011.3-051]:81’23 |