ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цвєткова, Ганна Георгіївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-06-03T12:10:25Z | |
dc.date.available | 2024-06-03T12:10:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Цвєткова, Г. Г. Дошкільна освіта в Хорватії: досвід підготовки майбутніх фахівців / Г. Г. Цвєткова // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичній конференції з нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. − Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. − С. 414-419. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45344 | |
dc.description.abstract | Аналіз системи підготовки майбутніх вихователів для закладів дошкільної освіти Хорватії, свідчить про те, що університети досить ґрунтовно та відповідально підходять до цього питання на загальнонаціональному рівні, орієнтуючись на розширення і консолідацію національних систем раннього дитинства освіти та догляду (ECEC), що характерно для всієї Європи. З’ясовано, що педагогічний персонал є ключовим, головним компонентом цих систем. Професійна підготовка та компетентність педагогічних працівників в Хорватії розглянуто як неодмінну передумову для підвищення якості освітнього процесу в установах раннього дитинства. Підходи до формування професійних компетентностей майбутніх вихователів розкрито в загально-європейському системному контексті. | uk |
dc.description.abstract | The analysis of the system for training future educators for preschool education institutions in Croatia indicates that universities approach this issue quite thoroughly and responsibly at the national level, focusing on the expansion and consolidation of national early childhood education and care (ECEC) systems, which is characteristic of the entire Europe. It has been clarified that the teaching staff is a key, main component of these systems. Professional training and competence of pedagogical workers in Croatia are considered as an essential prerequisite for improving the quality of the educational process in early childhood institutions. Approaches to forming the professional competencies of future educators are revealed in the general European systemic context. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх вихователів | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | дошкільне виховання | uk |
dc.subject | раннє дитинство | uk |
dc.subject | система вищої освіти Хорватії | uk |
dc.subject | професійні компетентності | uk |
dc.subject | training future educators | uk |
dc.subject | preschool education | uk |
dc.subject | preschool upbringing | uk |
dc.subject | early childhood | uk |
dc.subject | Croatia's higher education system | uk |
dc.subject | professional competencies | uk |
dc.title | Дошкільна освіта в Хорватії: досвід підготовки майбутніх фахівців | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.091.3;373.2.011.3-051 (436) |