Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Дошкільна освіта в Хорватії: досвід підготовки майбутніх фахівців

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Цвєткова, Ганна Георгіївна
dc.date.accessioned 2024-06-03T12:10:25Z
dc.date.available 2024-06-03T12:10:25Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Цвєткова, Г. Г. Дошкільна освіта в Хорватії: досвід підготовки майбутніх фахівців / Г. Г. Цвєткова // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичній конференції з нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. − Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. − С. 414-419. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45344
dc.description.abstract Аналіз системи підготовки майбутніх вихователів для закладів дошкільної освіти Хорватії, свідчить про те, що університети досить ґрунтовно та відповідально підходять до цього питання на загальнонаціональному рівні, орієнтуючись на розширення і консолідацію національних систем раннього дитинства освіти та догляду (ECEC), що характерно для всієї Європи. З’ясовано, що педагогічний персонал є ключовим, головним компонентом цих систем. Професійна підготовка та компетентність педагогічних працівників в Хорватії розглянуто як неодмінну передумову для підвищення якості освітнього процесу в установах раннього дитинства. Підходи до формування професійних компетентностей майбутніх вихователів розкрито в загально-європейському системному контексті. uk
dc.description.abstract The analysis of the system for training future educators for preschool education institutions in Croatia indicates that universities approach this issue quite thoroughly and responsibly at the national level, focusing on the expansion and consolidation of national early childhood education and care (ECEC) systems, which is characteristic of the entire Europe. It has been clarified that the teaching staff is a key, main component of these systems. Professional training and competence of pedagogical workers in Croatia are considered as an essential prerequisite for improving the quality of the educational process in early childhood institutions. Approaches to forming the professional competencies of future educators are revealed in the general European systemic context. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject підготовка майбутніх вихователів uk
dc.subject дошкільна освіта uk
dc.subject дошкільне виховання uk
dc.subject раннє дитинство uk
dc.subject система вищої освіти Хорватії uk
dc.subject професійні компетентності uk
dc.subject training future educators uk
dc.subject preschool education uk
dc.subject preschool upbringing uk
dc.subject early childhood uk
dc.subject Croatia's higher education system uk
dc.subject professional competencies uk
dc.title Дошкільна освіта в Хорватії: досвід підготовки майбутніх фахівців uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3;373.2.011.3-051 (436)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics