Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування основ критичного мислення дітей старшого дошкільного віку: результати констатувального етапу дослідження за когнітивно-аналітичним критерієм

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьменко, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-06-03T12:06:20Z
dc.date.available 2024-06-03T12:06:20Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кузьменко, І. А. Формування основ критичного мислення дітей старшого дошкільного віку: результати констатувального етапу дослідження за когнітивно-аналітичним критерієм / І. А. Кузьменко // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичній конференції з нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. − Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. − С. 250-255. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45342
dc.description.abstract Розкрито когнітивно-аналітичний критерій сформованості основ критичного мислення дітей старшого дошкільного віку, що відображає здатність до аналізу, синтезу, порівняння, класифікації, абстрагування, узагальнення; знання загальноприйнятих способів вирішення завдань; аргументованість, кмітливість, знаходження нових варіантів для вирішення проблем. Визначено рівні когнітивно-аналітичного критерію: високий, середній, низький. За результатами констатувального етапу експерименту з’ясовано, що серед дітей старшого дошкільного віку в контрольній та експериментальній групах спостерігається представленість низького рівня сформованості когнітивно-аналітичного критерію сформованості основ критичного мислення: спостерігалася повільне виконання завдання, втомлюваність, потреба у допомозі дорослого; діти демонструють не продуктивні, хаотичні дії; не зовсім точно роблять узагальнення. uk
dc.description.abstract The cognitive-analytical criterion of the formation of the foundations of critical thinking of older preschool children, which reflects the ability to analyze, synthesize, compare, classify, abstract, generalize, is revealed; knowledge of generally accepted methods of solving tasks; reasoning, cleverness, finding new options for solving problems. The levels of the cognitive-analytical criterion are determined: high, medium, low. According to the results of the ascertainment stage of the experiment, it was found that among older preschool children in the control and experimental groups, a low level of formation of the cognitive-analytic criterion of the formation of the foundations of critical thinking was observed: slow task performance, fatigue, the need for adult help were observed; children demonstrate unproductive, chaotic actions; generalizations are not quite accurate. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject когнітивно-аналітичний критерій uk
dc.subject формування основ критичного мислення uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk
dc.subject мислення uk
dc.subject cognitive-analytical criterion uk
dc.subject formation of the basics of critical thinking uk
dc.subject children of older preschool age uk
dc.subject thinking uk
dc.title Формування основ критичного мислення дітей старшого дошкільного віку: результати констатувального етапу дослідження за когнітивно-аналітичним критерієм uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.2.015.31:004(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу