Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Urbańska, Karolina
dc.date.accessioned 2024-06-03T11:36:38Z
dc.date.available 2024-06-03T11:36:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Urbańska, K. Cultural education provided by educational institutions / K. Urbańska // Культурологічний альманах / Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 1 (9). – С. 408-415. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45333
dc.description.abstract Education is an essential part of human life. It is present from an early age, when a child shapes his/her personality the most, it usually ends in adulthood, when a person makes choices based on past experiences. Therefore, education is a very important and necessary sphere of human development. Through various forms of teaching, it covers various aspects and affects the person to varying degrees. One of the types of education provided by educational institutions is cultural education, which from the perspective of an individual is an important environment for development. It introduces people to the world of culture, thanks to which it can enrich their cognitive, social and emotional spheres. Cultural education tasks are carried out in different ways in different types of institutions. It depends, among other things, on the education of teaching staff who take specific actions towards their students. These may include various types of educational trips aimed at getting to know cultural goods, organizing training and workshops for students and training for teaching staff. Research has shown that people are most interested in going to the cinema and reading books. One of the most important factors in education, including cultural education, is the impact on the person. The effects of impacts often appear after a longer period of time. According to research, contact with culture can contribute to the creation of new interests. Moreover, for the respondents it is important to raise children who can acquire appropriate values thanks to cultural education. The respondents point out that through contact with culture they deepen their emotional sphere. Despite the many advantages of this form of education, several problems were also identified, including a small number of organized educational trips and an unattractive teaching program. uk
dc.description.abstract Освіта є важливою частиною людського життя. Воно присутнє з раннього дитинства, коли дитина найбільше формує свою особистість, зазвичай закінчується в дорослому віці, коли людина робить вибір на основі минулого досвіду. Тому освіта є дуже важливою і необхідною сферою розвитку людини. Через різні форми викладання воно охоплює різні аспекти та різною мірою впливає на людину. Одним із видів освіти, який надають навчальні заклади, є культурна освіта, яка з точки зору особистості є важливим середовищем для розвитку. Вона вводить людей у світ культури, завдяки чому може збагатити їх пізнавальну, соціальну та емоційну сфери. Завдання культурного виховання в різних типах закладів реалізуються по-різному. Це залежить, серед іншого, на виховання педагогічних кадрів, які здійснюють конкретні дії щодо своїх учнів. Це можуть бути різні види освітніх поїздок, спрямованих на ознайомлення з культурними цінностями, організація тренінгів і майстер-класів для студентів і тренінгів для педагогічного персоналу. Дослідження показали, що людей найбільше цікавить відвідування кінотеатру та читання книг. Одним із найважливіших чинників виховання, у тому числі й культурного, є вплив на людину. Наслідки впливу часто проявляються через тривалий період часу. Згідно з дослідженнями, контакт з культурою може сприяти створенню нових інтересів. Крім того, для респондентів важливо виховувати дітей, які зможуть набути відповідних цінностей завдяки культурній освіті.Респонденти зазначають, що через контакт з культурою вони поглиблюють свою емоційну сферу. Незважаючи на численні переваги такої форми навчання, було також виявлено ряд проблем, серед яких мала кількість організованих навчальних поїздок та неприваблива програма навчання. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject cultural education uk
dc.subject culture uk
dc.subject educational institutions uk
dc.subject development uk
dc.subject культурна освіта uk
dc.subject культура uk
dc.subject навчальні заклади uk
dc.subject розвиток uk
dc.title Cultural education provided by educational institutions uk
dc.title.alternative Культурна освіта, яку здійснюють навчальні заклади uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.013.43:008
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2024.1.52


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу