У матеріалах монографії розкрито процес оновлення музичного навчання і виховання фахівців нового покоління, формування духовної культури з орієнтацією на внутрішній культурний світ особистості з урахуванням реалій сьогодення. Одним із основних завдань окреслено зближення нинішнього рівня освіти до мирового стандарту, залучення іноземної молоді, що навчається в нашій країні до кращих зразків європейської та світової культури та її пріоритетних цінностей, оскільки національні ознаки культури кожного народу створюють уявлення про цей народ, формує традиції, діяльність, забезпечує розвиток і прогрес нації. Сутність сучасної підготовки іноземних студентів музично-педагогічних факультетів у сучасних умовах полягає у комплексному підході до вирішення завдань фахової підготовки в нових соціально-економічних умовах. Реалізація педагогічного аспекту цього підходу пов’язано з обґрунтуванням цілісної системи загальнонаукових, спеціальних знань і встановленням взаємозв’язку людини як суб’єкта діяльності. Змістовне оновлення мистецького навчання в сучасних умовах передбачає першочерговість впровадження таких напрямів як: опора на національні засади художнього розвитку особистості; актуалізація особистісно-соціальних підходів до навчання студентів; орієнтація системи мистецького навчання на взаємодію рівноправних його компонентів (досягнення професійно-фахової компетентності випускників, створення поліхудожнього контексту фахового мистецького навчання та забезпечення його культуровідповідності).
In the materials of the monograph, the process of updating musical education and educating new generation specialists, the formation of spiritual culture with an orientation to the inner cultural world of the individual, taking into account the realities of today, is revealed. One of the main tasks outlined is the convergence of the current level of education to the world standard, the attraction of foreign youth studying in our country to the best examples of European and world culture and its priority values, since the national characteristics of the culture of each nation create an image of this nation, form traditions, activities, ensures the development and progress of the nation.
The essence of modern training of foreign students of music and pedagogical faculties in modern conditions is a comprehensive approach to solving the tasks of professional training in new socio-economic conditions. The implementation of the pedagogical aspect of this approach is connected with the substantiation of a complete system of general scientific and special knowledge and the establishment of the relationship of a person as a subject of activity. A meaningful renewal of artistic education in modern conditions assumes the priority of implementing such directions as: reliance on national principles of artistic development of the individual; actualization of personal and social approaches to student education; orienting the system of art education to the interaction of its equal components (achieving the professional and professional competence of graduates, creating a polyartistic context of professional art education and ensuring its cultural relevance).