У розділі монографії здійснена спроба розкрити специфічність музичної діяльності, яка пов’язана зі специфічними рухами (гра на музичному інструменті, диригування тощо), що мають складну координаційну структуру. При цьому не менш важливою є роль сенсомоторних здібностей у формуванні майбутнього фахівця, що зумовлені розвитком сенсорних систем організму – зорової, слухової, вестибулярної, рухової.
Констатовано, що фізіологічні механізми побудови рухових актів пов’язані з діяльністю спеціальних відділів кори головного мозку. Важливу функцію виконують “канали” зворотного зв’язку, інформація яких є основою оцінки та координації перебігу й результатів рухів. Психофізіологічні механізми побудови та узгодженості рухів відіграють надзвичайно важливу роль у професійному навчанні музикантів.
In the section of the monograph, an attempt is made to reveal the specificity of musical activity, which is associated with specific movements (playing a musical instrument, conducting, etc.) that have a complex coordination structure. At the same time, the role of sensorimotor abilities in the formation of the future specialist, which are determined by the development of the body’s sensory systems – visual, auditory, vestibular, motor – is no less important. It was established that the physiological mechanisms of construction of motor acts are related to the activity of special departments of the cerebral cortex. An important function is performed by “channels” of feedback, the information of which is the basis of evaluation and coordination of the course and results of movements. Psychophysiological mechanisms of construction and coordination of movements play an extremely important role in the professional training of musicians.