Короткий опис(реферат):
Матеріали розділу розкривають інтеграцію дисциплін спеціальності “Музичне мистецтво”, міжпредметні зв’язки, як синтез знань, інтегрованих у зміст предметів різних циклів. Міжпредметні зв’язки спрямовані на формування ціннісного ставлення учнів до світу і мають великий виховний потенціал. У період випробувань та національного відродження школа потребує чітких духовних орієнтирів, що є продуктом ідеологічної складової міжпредметних зв’язків.
Міждисциплінарні зв’язки у мистецькій галузі мають ряд суттєвих особливостей. Майбутні учителі музичного мистецтва повинні не тільки знати загальні наукові поняття, факти, закони, а ще мати уявлення про різні напрямки світового мистецтва, вміти узагальнювати традиційні та інноваційні наукові дослідження у галузі музикознавства, шкільної психології і педагогіки, знати і застосовувати у своїй творчій роботі музичні комп’ютерні технології та інноваційні програми. Психолого-педагогічними передумовами інтегрованого навчання є природні особливості людського мислення, у якому органічно поєднуються чуттєві, уявно-образні, раціонально-логічні, творчо-інтуїтивні аспекти пізнання.