Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Пізнавальна сфера - імпульс формування основ художньо-конструкторських умінь у дітей старшого дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шелепко, Галина Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-05-24T07:16:09Z
dc.date.available 2024-05-24T07:16:09Z
dc.date.issued 2024-04
dc.identifier.citation Шелепко, Г. В. Пізнавальна сфера - імпульс формування основ художньо-конструкторських умінь у дітей старшого дошкільного віку / Г. В. Шелепко // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичній конференції з нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. − Київ : Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024. − С. 238-244. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45208
dc.description.abstract У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз розуміння пізнавальної сфери дітей старшого дошкільного віку як добре розвинене відчуття, сприймання, мислення, мовлення та уявлення про ландшафтний дизайн, що сприяє формуванню основ художньо-конструкторських умінь: здатності до виділення різноманітних поглядів на певне явище чи об’єкт, виділення істотного, порівняння, розрізнення відмінного та подібного, розмірковування, знаходження шляхів, класифікація предметів, узагальнення результатів дизайнерської діяльності, узгодження поглядів з іншими, оволодіння логічними операціями заперечення, доведення, аргументації, переконування. Розкрито закономірність розвитку психічних процесів дітей старшого дошкільного віку у художньо-конструкторській діяльності. Схарактеризовано як розвиток пізнавальних процесів впливає на формування основ художньо-конструкторських умінь дітей старшого дошкільного віку. Наведено взаємозв’язок між збагаченням уявлень про природу та формуванням основ художньо-конструкторських умінь. uk
dc.description.abstract The article presents a psychological and pedagogical analysis of the understanding of the cognitive sphere of senior preschool children as a welldeveloped sense, perception, thinking, speech and understanding of landscape design, which contributes to the formation of the basics of artistic and design skills: the ability to distinguish different views on a particular phenomenon or object, to highlight the essential, to compare, to distinguish between different and similar, to reason, to find ways, to classify objects, to generalize the results of design activities, to coordinate views with others. The regularity of the development of mental processes of senior preschool children in artistic and design activities is revealed. It is characterized how the development of cognitive processes affects the formation of the basics of artistic and design skills of senior preschool children. The relationship between the enrichment of ideas about nature and the formation of the basics of artistic and design skills is presented. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Український державний університет імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject пізнавальна сфера uk
dc.subject формування основ художньо-конструкторських умінь uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk
dc.subject cognitive sphere uk
dc.subject formation of the basics of artistic and design skills uk
dc.subject children of senior preschool age uk
dc.title Пізнавальна сфера - імпульс формування основ художньо-конструкторських умінь у дітей старшого дошкільного віку uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.2.016:159.953


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу