ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марків, Олександра Тимофіївна![]() |
|
dc.contributor.author | Зарівна, Оксана Тимофіївна![]() |
|
dc.contributor.author | Химай, Наталія Ігорівна![]() |
|
dc.contributor.author | Шалова, Наталія Станіславівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-05-23T13:35:28Z | |
dc.date.available | 2024-05-23T13:35:28Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Дидактичні умови формування орієнтирів англомовного міжкультурного спілкування серед студентів / О. Т. Зарівна, О. Т Марків, Н. І. Химай, Н. С. Шалова // Інноваційна педагогіка ; науковий журнал. – Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск 57. Том 1. – С. 189-193. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45207 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено актуальному питанню – формуванню орієнтирів англомовної комунікативної компетентності серед студентів, яка забезпечує діалог народів у полікультурному просторі. Глобалізований світ – це світ комунікації без кордонів і перешкод. Україна інтегрується у Європейську спільноту, активно напрацьовує необхідні для цього нормативно-правові документи, удосконалює соціально-культурні засади організованого демократичного суспільства, модернізує освітню систему, щоби молоде покоління не відчувало бар’єрів для забезпечення діалогу культур. Англійська мова є одним із чинників подолання перешкод і формування впевненості у собі. Українцям англомовна комунікативна компетентність зараз украй необхідна, оскільки війна змусила їх переселятися у чужі країни, пристосовуватися до нових умов і можливостей, шукати засобів для порозуміння з іноземцями. Комунікувати – не просто розказувати про себе і про свою точку зору, це – вміння змінювати глибину і коло спілкування, розуміти і бути зрозумілим для партнера по спілкуванню, володіти можливостями сприйняття, оцінювання та інтерпретації ситуації, планування комунікативних дій тощо. Тобто, спілкуватися англійською – думати і формулювати висловлювання англійською мовою так, щоб бути зрозумілим. А це залежить від комунікативної ситуації, аудиторії, вибору стильових акцентів і форм мовлення, термінології, від менталітету співрозмовника тощо. Перелічені чинники є орієнтирами формування англомовної компетентності студентів, які досліджуються у статті. Також приділено увагу дидактичним умовам, які полягають у виборі стратегій навчання: стимулювання, мнемонічних технологій, когнітивних методик, соціальних і психологічних умов; практично зорієнтованому навчанні і майстерності викладача. Розкрито теоретичні аспекти організації навчання англійської мови на основі комунікативно-діяльнісного підходу. | uk |
dc.description.abstract | The article is devoted to one of the current problems - the formation of guidelines for English communicative competence among students, which ensures the dialogue of peoples in a multicultural space. The globalized world is a world of communication without borders and obstacles. Ukraine is integrating into the European Community, actively devel oping the necessary legal documents, improving the socio-cultural foundations of an organized democratic society, and modernizing the educational system so that the young generation does not feel barriers for ensuring cultural dialogue. Communicating is not just telling about yourself and your point of view, it is the ability to change the depth and circle of communication, to understand and be understandable to a partner, to havetheability toperceive,evaluateandinterpret the situation, plan communicative actions, etc. English language is one of the factors in overcoming obstacles and building self-confidence. English-speaking communicative competence is now extremely necessary for Ukrainians, since thewarforcedthemto move to foreign countries, adapt to new conditions and opportunities, and look for ways of understanding with foreigners. The listed factors are guidelines for the formation of students' English language competence, which are exemined inthe article.Attention is also paidto didactic conditions, which consist in the choice of learning strategies: stimulation, mnemonic technologies, cognitive methods, social and psychological conditions; practically oriented learning and teacher skills.Thetheoreticalaspectsoftheorganizationof English language learning based on the communicative-activityapproach arerevealed. Key words: English communicative competence, guidelines, students, terminology, translation, communication, English language. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | англомовна комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | орієнтири | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | термінологія | uk |
dc.subject | переклад | uk |
dc.subject | англійська мова | uk |
dc.subject | English communicative competence | uk |
dc.subject | guidelines | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.subject | terminology | uk |
dc.subject | translation | uk |
dc.subject | communication | uk |
dc.subject | English language | uk |
dc.title | Дидактичні умови формування орієнтирів англомовного міжкультурного спілкування серед студентів | uk |
dc.title.alternative | Didactic Conditions of Formation Guidelines of English Language Intercultural Communication Among Students | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.14 | |
dc.identifier.doi | DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/57.1.38 |