У дисертації досягнуто мету дослідження, що полягала теоретичному і методичному обґрунтуванні процесу формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій мультимедійними засобами та експериментальній перевірці його організаційно-функціональної моделі. Вирішено завдання дослідження, а саме : здійснено контент-аналіз понятійно-категоріального апарату проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій мультимедійними засобами у психолого-педагогічній та науково-методичній літературі; обґрунтувано процес формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій мультимедійними засобами, його навігаційну структуру організації; розроблено критерії (рівні й показники) сформованості професійної компетентності вчителя технологій мультимедійними засобами; виявлено та теоретично обґрунтувано організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій мультимедійними засобами; спроєктувано та експериментально перевірено організаційно-функціональну модель формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій мультимедійними засобами та здійснено її незалежне експертне оцінювання.
The thesis achieved the goal of the study, which consisted in theoretical and methodological substantiation, development and experimental verification of the organizational and functional model for shaping future technology teachers’ professional expertise with multimedia means. The tasks of the research have been solved, namely: the content analysis of the conceptual and categorical apparatus of the problem of forming the professional competence of future technology teachers by multimedia means in the psychological, pedagogical and scientific-methodological literature has been carried out; the content and structure of the formation of professional competence of a technology teacher by multimedia means has been determined and substantiated and the criterion apparatus for its assessment by indicators and levels has been developed; organizational and pedagogical conditions for the formation of professional competence of future technology teachers by multimedia means have been identified and theoretically substantiated; the structural and functional model of the formation of professional competence of future technology teachers by multimedia means was designed and experimentally tested and its independent expert assessment of public self-government was carried out.