У дисертації запропоновано науково обгрунтовану методичну систему по формуванню та розвитку продуктивного мислення учнів середньої школи при вивченні алгебри і початків аналізу. Встановлено, що запропонована методика істотно підвищує продуктивність мислительної діяльності учнів, рівень їх научуваності, сприяє формуванню та розвитку стійкого пізнавального інтересу, підвищує доказовість мислення.
A science-based methodological system of forming and developing of the productive thinking of the pupils of secondary school in studying algebra and principles of analysis is suggested in the thesis. The suggested methodology has been proved to increase the productivity of the thinking activity of pupils, the level of their training and to promote forming and developing of the firm cognitive interest as well as to rise the argumentation of thinking.
В диссертации предложена научно обоснованная методическая система по формированию и развитию продуктивного мышления учащихся при изучении алгебры и начал анализа. Установлено, что предложенная методика существенно повышает продуктивность мыслительной деятельности учащихся, уровень их обучаемости, способствует формированию и развитию устойчивого познавательного интереса, повышает доказываемость мышления.