Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування резильєнтності студентської молоді методами фізичної терапії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Латенко, С. Б.
dc.contributor.author Хіміч, І. Ю.
dc.date.accessioned 2024-04-25T06:25:01Z
dc.date.available 2024-04-25T06:25:01Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Латенко, С. Б. Формування резильєнтності студентської молоді методами фізичної терапії / С. Б. Латенко, І. Ю. Хіміч // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3К (176). – С. 287-291. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44942
dc.description.abstract В статті розглянуто негативний вплив хронічного стресу, спричиненого військовою агресією, на стан фізичного і психічного здоров’я студентів, що впливає на їх бажання і здатність ефективно навчатись. Мета роботи: систематизувати негативні впливи хронічного стресу на здоров’я молоді та окреслити підходи до формування резильєнтності студентів методами фізичної терапії. Наукова новизна: основним фактором збереження здоров’я студентів є ефективно організований педагогічний процес і коректне використання педагогічних технологій. Методи боротьби зі стресом полягають в знятті емоційної напруги та зміні психологічного настрою людини. Необхідно навчити студентів регулювати рівень стресу та відновлюватися після виснаження. Для моніторингу впливу стресу на психоемоційний стан, використовують опитувальник The Kessler Psychological Distress Scale (K10), «термометр стресу», шкалу суб’єктивних одиниць дистесу (Subjective units of distress scale - SUDS). Фізичні методи керування стресом включають: регулярні фізичні активності, глибоке дихання, масаж, рефлесотерапію, прогресивну м’язову релаксацію, раціональне харчування, режим сну та відпочинок. Висновки: 1. Пріоритетом роботи закладів вищої освіти України повинно бути формування резильєнтності всіх учасників освітнього процесу. 2. Оскільки під час війни неможливо усунути джерело стресу, треба знати його ознаки і керувати ним методами стрес-менеджменту (регулярна фізична активність, здорове харчування, релаксаційні техніки, планування часу, здійснення позитивних змін у житті). 3. Профілактика негативного впливу хронічного стресу на студентів, пошук ресурсів відновлення їх фізичного і психічного здоров’я, за допомогою стрес-менеджменту та методів фізичної терапії є перспективним напрямом наукових досліджень. uk
dc.description.abstract The article examines the negative impact of chronic stress caused by military aggression on the state of mental health of students, which directly affects their desire and ability to study effectively. The purpose of the work: to systematize the negative effects of chronic stress on the health of young people and to outline approaches to the formation of students' resilience using physical therapy methods. Scientific novelty: the main factor in preserving the health of students is an effectively organized pedagogical process and the correct use of pedagogical technologies. Methods of combating stress consist in removing emotional tension and changing a person's psychological mood. Students need to be taught how to manage stress and recover from exhaustion. The Kessler Psychological Distress Scale (K10), a "stress thermometer", and the subjective units of distress scale (SUDS) are used to monitor the impact of stress on the psycho-emotional state. Physical stress management methods include: regular physical activity, deep breathing, massage, reflexology, progressive muscle relaxation, healthy eating, sleep and rest. Conclusions: 1. The priority of higher education institutions of Ukraine should be the formation of resilience of all participants in the educational process. 2. Since during the war it is impossible to eliminate the source of stress, it is necessary to know its signs and manage it with stress management methods (regular physical activity, healthy diet, relaxation techniques, time planning, making positive changes in life). 3. Prevention of the negative impact of chronic stress on students, the search for resources to restore their physical and mental health, with the help of stress management and physical therapy methods, is a promising direction of scientific research. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject резильєнтність uk
dc.subject стрес-менеджмент uk
dc.subject студенти uk
dc.subject фізична терапія uk
dc.subject resilience uk
dc.subject stress management uk
dc.subject students uk
dc.subject physical therapy uk
dc.title Формування резильєнтності студентської молоді методами фізичної терапії uk
dc.title.alternative Formation of resilience of student youth by physical therapy method uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 159.938.363.7-057.36(076)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3K(176).62


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу