ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яременко, Лілія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-02T08:10:19Z | |
dc.date.available | 2024-04-02T08:10:19Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Яременко, Лілія Анатоліївна. Розвиток креативної особистості у позашкільних навчальних закладах : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Яременко Лілія Анатоліївна ; наук. керівник Андрущенко Віктор Петрович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2011. – 198 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44694 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячено теорії і практиці розвитку креативної особистості в позашкільних навчальних закладах. Проаналізовано теоретичні основи розвитку креативної особистості як інтегрованої системи наукових знань, розкрито стан розвитку креативної особистості в позашкільних навчальних закладах. Визначено педагогічні умови розвитку креативної особистості в позашкільних навчальних закладах. Розкрито принципи і мету розвитку креативної особистості. Запропоновано шляхи вдосконалення змісту, форм і методів розвитку креативної особистості в позашкільних навчальних закладах, організації роботи гуртків, груп та інших творчих об’єднань дослідницькоекспериментального напряму позашкільної освіти. Експериментально доведено ефективність запропонованих педагогічних умов розвитку креативної особистості в позашкільних навчальних закладах. | uk |
dc.description.abstract | The thesis research deals with the theory and practice of the development of creative personality in extracurricular education institutions. Theoretical base of development of creative personality, as an integral system of scientific knowledge, is analyzed. The state of development of the creative personality in extracurricular education institutions is revealed. The pedagogical conditions of the development creative personality in extracurricular education institutions are defined. Principles and purpose of development of creative personality is revealed. The thesis suggests the ways for improvement of the content, forms and methods of the development of creative personality in extracurricular education institutions, organization of clusters, groups and other creative unions with experimental and research declination in extracurricular education. The efficacy of the suggested pedagogical conditions for the development of creative personality in extracurricular education institutions has been experimentally proved. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | позашкільні навчальні заклади | uk |
dc.subject | розвиток креативності | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | personality | uk |
dc.subject | extracurricular education institutions | uk |
dc.subject | development of creativity | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.title | Розвиток креативної особистості у позашкільних навчальних закладах | uk |
dc.title.alternative | The Development of creative personality in extracurricular education institutions | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 374 |