Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Соціокультурна еволюція реклами ХХ століття

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ювковецька, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-04-02T06:56:24Z
dc.date.available 2024-04-02T06:56:24Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Ювковецька, Юлія Олександрівна. Соціокультурна еволюція реклами ХХ століття : дис. … канд. філос. наук : 09.00.04 – філософська антропологія і філософія культури / Ювковецька Юлія Олександрівна ; наук. керівник Легенький Юрій Григорович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2014. – 191 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44689
dc.description.abstract Дисертація є філософсько-культурологічним дослідженням феномену реклами в просторі культури ХХ століття. Соціокультурна еволюція реклами досліджується як інтегративний феномен, що включає в себе синтетичні тенденції розвитку таких практик культури, як мода, дизайн, брендинг, менеджмент та маркетинг. Реклама визначається як видовищний синтез, що походить від балагану, ярмаркового видовища, як єдність практик культури, як жанрово-видові специфікації в контексті розвитку реклами товарів та послуг, політичної та соціальної реклами. Рекламна діяльність досліджується як феномен культури повсякдення, як специфічний вид мистецтва, що впливає на розвиток художньої культури ХХ століття. uk
dc.description.abstract Dissertation is philosophical and cultural research of the advertising phenomenon in the spacious cultures of ХХ century. The social and cultural advertising evolution is examined as an integral phenomenon that includes synthetic development trends of such culture practices, as fashion, design, branding, management and marketing. Advertising is determined as a spectacle synthesis which results from show, fair spectacle, as a unity of culture practices, as genre and species specifications in the context of advertising development of goods and services, political and social advertising. Advertising activity is examined as a phenomenon of daily culture, as a specific type of art that influences on the development of artistic culture of ХХ century. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject реклама uk
dc.subject культура повсякдення uk
dc.subject видовище uk
dc.subject синтез мистецтв uk
dc.subject мода uk
dc.subject дизайн uk
dc.subject advertising uk
dc.subject daily culture uk
dc.subject spectacle uk
dc.subject synthesis of arts uk
dc.subject fashion uk
dc.subject design uk
dc.title Соціокультурна еволюція реклами ХХ століття uk
dc.title.alternative Sociocultural evolution of advertising ХХ century uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 008.42:778.3.


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics