Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування пізнавальної самостійності учнів 7-9 класів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербакова, Надія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-04-01T13:55:36Z
dc.date.available 2024-04-01T13:55:36Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Щербакова, Надія Миколаївна. Формування пізнавальної самостійності учнів 7-9 класів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу : дис. … канд. пед. наук : 13.00.09 – теорія навчання / Щербакова Надія Миколаївна ; наук. керівник Павлютенков Євген Михайлович ; Бердянський державний педагогічний університет. – Бердянськ, 2012. – 233 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44687
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі формування пізнавальної самостійності учнів 7–9 класів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. В дослідженні здійснено аналіз сучасного стану проблеми в теорії та практиці середньої школи, розкрито сутність понять “самостійність”, “пізнавальна самостійність” та “самостійна навчально-пошукова діяльність”; визначено критерії та рівні сформованості пізнавальної самостійності учнів 7–9 класів, обґрунтовано й експериментально перевірено вплив визначених педагогічних умов на формування пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчення історії та літератури; розроблено й апробовано модель формування пізнавальної самостійності учнів 7–9 класів; виявлено динаміку у рівнях сформованості пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчення ними предметів гуманітарного циклу. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of forming of cognitive independence of pupils 7-9 grades in the study of humanities subjects. The scientific work analyzed the current state of problems in the theory and practice of middle school, opened the essence of the concepts of “independence”, “cognitive independence” and “self-training search activity”, defined criteria and the level of this personality’s quality, proved and experimentally verified system of pedagogical conditions formation of cognitive independence of pupils in the study of history and literature, found the dynamic levels of forming cognitive independence of pupils in the study of humanities subjects. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject самостійність uk
dc.subject пізнавальна самостійність uk
dc.subject самостійна навчально-пошукова діяльність uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject структурно-функціональна модель формування пізнавальної самостійності uk
dc.subject вивчення предметів гуманітарного циклу uk
dc.subject independence uk
dc.subject cognitive independence uk
dc.subject self-training search activity uk
dc.subject the system of pedagogical conditions uk
dc.subject model of cognitive independence uk
dc.subject the study of humanities subjects uk
dc.title Формування пізнавальної самостійності учнів 7-9 класів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу uk
dc.title.alternative Forming of cognitive independence of pupils 7-9 grades in the study of humanities subjects uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.032:373.54:7/9


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу