Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток критичного мислення старшокласників в процесі навчання інформатики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шолом, Ганна Іванівна
dc.date.accessioned 2024-04-01T13:10:16Z
dc.date.available 2024-04-01T13:10:16Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Шолом, Ганна Іванівна. Розвиток критичного мислення старшокласників в процесі навчання інформатики : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (інформатика) / Шолом Ганна Іванівна ; наук. керівник Морзе Наталія Вікторівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2013. – 297 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44681
dc.description.abstract У дисертації запропоновано науково обґрунтовану методику формування критичного мислення старшокласників на уроках інформатики. У дослідженні уточнено поняття «критичного мислення», розглянуто його складові та шляхи їх формування в учнів загальноосвітніх шкіл при навчанні інформатиці. Обґрунтовано доцільність використання прийомів розвитку критичного мислення на різних етапах уроку інформатики. Створено й впроваджено в навчальний процес робочі зошити з розвитку критичного мислення для учнів 9-х, 10-х та 11-х класів, які передбачають реалізацію інноваційних педагогічних технологій та запропонованих прийомів розвитку критичного мислення за умов класно-урочної системи. Результати дослідження впроваджено в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів. uk
dc.description.abstract In dissertation the scientifically grounded method of development of critical thought of senior pupils is offered on the lessons of informatics. The concept of «critical thought» is specified in research, it is considered constituents and ways of their forming for the students of general schools. Grounded expedience of the use of different receptions of development of critical thought on the different stages of lesson of informatics. It is created and inculcated in an educational process workings notebooks from development of critical thought for the students of 9th, 10th and 11th classes which foresee realization of innovative pedagogical technologies and offered receptions of development of critical thought at the terms of the class-fixed system. Research results are inculcated in an educational-educate process of general educational establishments. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject інформатичні компетентності uk
dc.subject прийоми розвитку критичного мислення uk
dc.subject critical thought uk
dc.subject information technologies uk
dc.subject information jurisdictions uk
dc.subject receptions of development uk
dc.title Розвиток критичного мислення старшокласників в процесі навчання інформатики uk
dc.title.alternative Development of critical thought of senior pupils in the process of studies of informatics uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.016:004:159.955


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу