ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шокалюк, Світлана Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-01T13:03:13Z | |
dc.date.available | 2024-04-01T13:03:13Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Шокалюк, Світлана Вікторівна. Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (інформатика) / Шокалюк Світлана Вікторівна ; наук. керівник Семеріков Сергій Олексійович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2009. – 261 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44680 | |
dc.description.abstract | У роботі побудована й науково обґрунтована методична система комп’ютеризації самостійної роботи старшокласників з опанування програмного забезпечення математичного призначення з використанням технологій дистанційного навчання. Основним напрямом побудови авторської методичної системи є об’єднання систем дистанційного навчання та комп’ютерної математики у єдине діяльнісне середовище для підтримки учнівських навчальних досліджень. Проведено експериментальне впровадження розробленої методичної системи в навчальний процес. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують гіпотезу про те, що організація самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення за допомогою інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє формуванню умінь самостійно проводити дослідження за допомогою систем комп’ютерної математики, а також підвищує рівень навчальних досягнень учнів зі шкільного курсу інформатики. | uk |
dc.description.abstract | The research highlights and scientifically grounds the methodical techniques of organizing high school students’ self study work to master mathematically oriented software via distant learning. The main idea of author’s methodical system is a union of distance learning and computer mathematics in a complex activity-based environment to support high school student learning research. An experimental implementation of developed methodical system in the learning process been done. The result of pedagogical experiment confirming the hypothesis that organization of high school student’s self study of mathematical software based on innovative ICT promotes research skills using CAS and increases the level of study achievement in informatics. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | методика навчання інформатики | uk |
dc.subject | самостійна робота | uk |
dc.subject | старша школа | uk |
dc.subject | технології дистанційного навчання | uk |
dc.subject | мережні технології | uk |
dc.subject | програмне забезпечення математичного призначення | uk |
dc.subject | мережні системи комп’ютерної математики | uk |
dc.subject | methodics of teaching | uk |
dc.subject | self study work | uk |
dc.subject | high school | uk |
dc.subject | technologies of distant learning | uk |
dc.subject | network technologies | uk |
dc.subject | mathematically oriented software | uk |
dc.subject | network systems of computer mathematics | uk |
dc.title | Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення | uk |
dc.title.alternative | Methodical grounds of computer based approach to high school students’ self study work in the process of learning mathematically oriented software | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 372.8004+371.385 |