Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методичні засади продуктивного навчання хімії майбутніх агрономів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шкодин, Альона Василівна
dc.date.accessioned 2024-04-01T12:58:17Z
dc.date.available 2024-04-01T12:58:17Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Шкодин, Альона Василівна. Методичні засади продуктивного навчання хімії майбутніх агрономів : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (хімія) / Шкодин Альона Василівна ; наук. керівник Журавська Ніна Станіславівна ; Національний університет біоресурсів і природокористування України. – Київ, 2010. – 241 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44678
dc.description.abstract У дисертації проаналізовано сучасний стан методики навчання хімічних дисциплін в аграрних вищих навчальних закладах ІІІ–ІV рівнів акредитації, уточнено сутність і структуру продуктивного навчання неорганічної хімії. Представлено методику формування хімічних знань, умінь та навичок студентів продуктивних, творчих рівнів. На основі системного, особистісно орієнтованого, проблемного, діяльнісного підходів розроблено методичну систему продуктивного навчання неорганічної хімії та виділено її компоненти: цільовий, змістовий, процесуальний, мотиваційний. Визначено рівні поетапного формування хімічних знань, практичних умінь та навичок студентів під час продуктивного навчання. Відібрано методи та форми організації продуктивної, творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів. Експериментально підтверджено дієвість розробленої методичної системи навчання з формування знань, умінь та навичок продуктивних рівнів у студентів агрономічних спеціальностей. uk
dc.description.abstract In dissertation the modern state of method of studies of chemical disciplines is analysed in agrarian higher educational establishments of the ІІІ– ІV levels of accreditation, essence and structure of productive studies of inorganic chemistry is specified. The method of forming of chemical knowledge, abilities and skills of students of productive, creative levels is represented. On the basis of systems, personality-oriented, problem, діяльнісного approaches the methodical system of productive studies of inorganic chemistry is developed and selected its constituents: purpose, maintenance, didactic principles, approaches, methods of studies, organizational forms and forms of control and diagnostics. The levels of the stage-by-stage forming of chemical knowledge, practical abilities and skills of students are certain during productive studies. Methods and forms of organization of productive, creative educational-cognitive activity of students are selected. Effectiveness of the developed method of studies is experimentally confirmed from forming of knowledge, abilities and skills of productive, creative levels at the students of agronomical specialities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject продуктивне навчання хімії uk
dc.subject методика навчання uk
dc.subject парадигмальні поняття uk
dc.subject методична система uk
dc.subject productive studies of chemistry uk
dc.subject method of studies uk
dc.subject fundamental notions uk
dc.subject methodical system uk
dc.title Методичні засади продуктивного навчання хімії майбутніх агрономів uk
dc.title.alternative Methodical bases of productive studies of chemistry of future agriculturists uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 54:378.147/.663


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics