Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування пропедевтичних знань з хімії в учнів 4-6 класів у процесі факультативного навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шевчук, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-03-29T14:20:03Z
dc.date.available 2024-03-29T14:20:03Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Шевчук, Тетяна Олександрівна. Формування пропедевтичних знань з хімії в учнів 4-6 класів у процесі факультативного навчання : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (хімія) / Шевчук Тетяна Олександрівна ; наук. керівник Максимов Олександр Сергійович ; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. – Мелітополь, 2007. – 242 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44656
dc.description.abstract У дисертації наведене теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми, що виявляється у створенні факультативного курсу „Хімія навколо нас” для учнів 4-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів та методики формування пропедевтичних знань з хімії про речовини, їх властивості і перетворення. Організаційні форми (уроки, екскурсії), методи (хімічний експеримент, самостійна робота, ігри та ін.) засоби (Інтернет, телекомунікації, медіаосвіта, аудіовізуальні, хімічний експеримент та ін.) є складовими методичної основи пропедевтики хімічних знань учнів 9-12 років. Розроблено модель процесу формування пропедевтичних хімічних знань учнів 4-6 класів, в якій представлені взаємозв’язані компоненти: соціальне замовлення, принципи організації і навчання на факультативних заняттях, зміст, форми, методи і засоби навчання. Запропонована методика ґрунтується на двох групах принципів дидактики: 1) науковості, доступності, наочності, зв’язку навчання з життям, розвивального навчання; 2) елективності; природовідповідності; трансляції емоцій. Вони є безпосередньою умовою забезпечення навчання, розвитку і виховання учнів. uk
dc.description.abstract The Dissertation contains theoretical generalization and new solution of a scientific problem, that is found out in creating methods of propaedeutic knowledge forming in chemistry about substances, their peculiarities and their changes in the course ‘Chemistry around us’ at optional classes for pupils of the 4-6 forms. Questions of organization, methods, means are components of methodic basis of chemistry knowledge propaedeutics for pupils aged from 9 up to 12. The model of forming propaedeutic knowledge process in chemistry for pupils of the 4-6 forms is worked out, where there is a clear representation of the components intercommunicated: social order, organizing and teaching principles at optional classes, contents, forms and teaching means. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject хімічні знання та уявлення uk
dc.subject пропедевтика uk
dc.subject факультатив uk
dc.subject chemical knowledge and ideas uk
dc.subject propaedeutics uk
dc.subject optional classes uk
dc.title Формування пропедевтичних знань з хімії в учнів 4-6 класів у процесі факультативного навчання uk
dc.title.alternative Forming of propaedeutic knowledge in chemistry for pupils of the 4-6 forms in the process of optinal classes studying uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.214.19:546


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics