У дисертації представлено результати розробки та теоретичного обґрунтування методичних засад процесу навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів технологій засобами інтернет-технологій. Інтернет-технології розглянуто, як глобальний комплексний набір сучасних комп'ютерно-мережевих (телекомунікаційних) інструментальних засобів і універсального програмно-методичного забезпечення. Встановлено, що найбільш продуктивним підходом до дослідження складної, за своєю суттю комплексної, проблеми навчання через Інтернет, є орієнтація на кінцеві цільові установки навчально-виховної діяльності, які визначені загально-стратегічною спрямованістю системи освіти на формування всебічно розвиненої, гармонійної особистості майбутнього учителя. У дослідженні розкрито особливості використання дидактичних можливостей засобів інтернет-технологій, показана необхідність їх застосування в системі інформатичної підготовки майбутніх учителів технологій, визначено їх зміст та структуру під час організації фахової підготовки в специфічних умовах використання ресурсів мережі Інтернет. Розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено модель та методику навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів технологій засобами інтернет-технологій.
In dissertation the results of development and theoretical ground of methodical principles of teaching of information disciplines of future teachers in technologies are presented by facilities of internet technologies. Internet technologies are considered as an environment of receipt, treatment, storage, transmission and use of knowledges is automated as information and their operating on an object which is realized in the Internet, including machine and human elements. The features of facilities of internet technologies are exposed as a necessary component of professional preparation of future teachers of technologies, certain their maintenance and structure, that behave to organization the information of activity in the specific terms in the use of internet resources. Most productive going near research difficult on the essence complex, problems of studies over the internet, these are is approach from a purpose, from the eventual having a special purpose options of activity, which are certain in by the strategic orientation of the system in education on forming of the comprehensively developed, harmonious personality for future teacher. It is developed, grounded and the method of teaching in informatical disciplines of future teachers in technologies is experimentally tested by facilities of internet technologies.