Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Науково-методичні засади інтеграції знань з фізики і хімії студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації технічно-технологічного профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шатковська, Галина Іванівна
dc.date.accessioned 2024-03-29T13:46:32Z
dc.date.available 2024-03-29T13:46:32Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Шатковська, Галина Іванівна. Науково-методичні засади інтеграції знань з фізики і хімії студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації технічно-технологічного профілю : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання фізики / Шатковська Галина Іванівна ; наук. керівник Коршак Євген Васильович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2007. – 248 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44643
dc.description.abstract У дисертації всебічно і ґрунтовно розглядається вивчення фізики та хімії у вищих навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації технічно-технологічного профілю на інтегративній основі; обґрунтовано форми, методи і засоби інтеграції знань з фізики і хімії студентів. Розглянуто теорію навчання фізики як інтегративний процес, дидактичні та психологічні основи інтеграції знань, проаналізовано систему інтегративно-предметного навчання. Розкрито й обґрунтовано методичні особливості інтегративного навчання фізики у вищих навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації в сучасних умовах. Розглянуто й проаналізовано модульний підхід до організації процесу навчання в умовах безперервного оновлення змісту підготовки молодших спеціалістів, бакалаврів. Показано, що специфіка інтегративних процесів у вищих навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації зумовлена передусім трьома блоками навчання (загальноосвітнім, загальнотехнічним і спеціальним), які перебувають у дидактичній єдності, що потребує розроблення інтегрованих курсів на базі різноциклових знань. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено авторську методику інтеграції знань з фізики і хімії студентів та визначено дидактичні умови ефективності її реалізації у навчально-пізнавальному процесі. uk
dc.description.abstract Physics and chemistry study in the technical-technological type of college on the integrative basis is considered in the dissertation. There are founded forms, methods and means of integration of students’ knowledge in physics and chemistry. Theory of physics teaching as integrative process, didactic and psychological fundamental of knowledge integration are considered. Subject-integrative organization of education is analyzed. Method features of integrative physics study at technical-technological type of colleges in actual practice of continuous renovation of bachelor study sense are shown and founded. Peculiarities of integrative processes at technical-technological type of colleges are determined by three educational blocks (general education, technical education, special education). The blocks are in didactic unity that leads to creation of integrative courses on the basis of different subjects. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject інтегративно-предметне навчання uk
dc.subject інтегрований курс uk
dc.subject модульно-рейтингова технологія навчання uk
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність uk
dc.subject integration uk
dc.subject integrated-objective education uk
dc.subject integrated course uk
dc.subject modular-rating technology of physics study uk
dc.subject activation of cognitive activity uk
dc.title Науково-методичні засади інтеграції знань з фізики і хімії студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації технічно-технологічного профілю uk
dc.title.alternative Scientific-methodical principles of integration of technical-technological type of college students’ knowledge in physics and chemistry uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.853:37.014


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу