Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика вивчення комплексних чисел у профільних класах загальноосвітніх шкіл

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаран, Олександра Василівна
dc.date.accessioned 2024-03-29T13:36:35Z
dc.date.available 2024-03-29T13:36:35Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Шаран, Олександра Василівна. Методика вивчення комплексних чисел у профільних класах загальноосвітніх шкіл : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Шаран Олександра Василівна ; наук. керівник Хмара Тамара Миколаївна ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. – Київ, 2009. – 282 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44640
dc.description.abstract У дисертації запропоновано науково обґрунтовану методику вивчення комплексних чисел та їх застосувань у профільних класах. Роботу виконано з урахуванням системи психолого-педагогічних та методико-дидактичних закономірностей управління навчально-пізнавальною діяльністю старшокласників. У дослідженні розв’язано завдання, пов’язані з розробкою окремих компонентів методичної системи навчання основ теорії комплексних чисел, та реалізовано її прикладну спрямованість. Виявлено прийоми, методи та форми навчання, що сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів профільних класів при роботі з прикладними задачами та задачами з міжпредметними та внутріпредметними зв’язками на застосування комплексних чисел у суміжних дисциплінах: геометрії, тригонометрії, механіці, електротехніці. uk
dc.description.abstract The thesis deals with the scientifically substantiated methodology of the complex numbers studying and their application at the specialized classes. The system of psychological-pedagogical and methodical-didactic rules control of the senior pupils’ educational activity is taken into consideration. The tasks connected with the treatment of separate components of the methodical system studying and its applied trend are solved in the research. The modes, methods and forms of studying, which cooperate with the intensification of the pupils’ educational activity at the specialized classes and come into use with the complex numbers applied sums in the adjoining subject matters: Geometry, Trigonometry, Mechanics, Electrotechnics are made apparent. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject диференціація навчання uk
dc.subject профільні класи uk
dc.subject поглиблене вивчення математики uk
dc.subject курс за вибором uk
dc.subject вивчення комплексних чисел uk
dc.subject методична система навчання uk
dc.subject прикладна спрямованість uk
dc.subject differential studying uk
dc.subject specialized classes uk
dc.subject deep studying of Mathematics uk
dc.subject a course by choice uk
dc.subject studying of complex numbers uk
dc.subject methodical system of studying uk
dc.subject an applied trend uk
dc.title Методика вивчення комплексних чисел у профільних класах загальноосвітніх шкіл uk
dc.title.alternative Methodology of Complex Numbers studying at the specialized classes of the secondary schools uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 511.14(07):371


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу