Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування координаційних здібностей молодших школярів у процесі занять хореографією

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чупрун, Наталія Федорівна
dc.date.accessioned 2024-03-29T11:41:15Z
dc.date.available 2024-03-29T11:41:15Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Чупрун, Наталія Федорівна. Формування координаційних здібностей молодших школярів у процесі занять хореографією : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (фізична культура, основи здоров’я) / Чупрун Наталія Федорівна ; наук. керівник Волков Леонід Вікторович ; Міністерство освіти і науки України, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – 238 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44636
dc.description.abstract Дисертація присвячена актуальній проблемі теорії та методики навчання – формування рухових навичок у дітей у процесі фізичної культури. Виявлено особливості вікового розвитку, взаємозв'язки та інформативність показників основних компонентів координаційних і фізичних здібностей, що є підґрунтям для розробки методики формування цих здібностей у процесі занять хореографією у досліджуваного контингенту учнів з урахуванням їх вікових та статевих особливостей. Визначено активні темпи розвитку координаційних здібностей у дітей молодшого шкільного віку, що дало можливість визначити педагогічні дії вибіркової спрямованості та їх співвідношення. Сформовано комплекс педагогічних умов для ефективного формування координаційних здібностей молодших школярів у процесі занять хореографією. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the actual problem of the theory and methods of teaching – the formation of motor skills of children during physical education. It reveals the peculiarities of the age development, the relationship and informative indicators of the basic components of coordination and physical abilities that are the basis for developing methods of forming such abilities in the training process of choreography in the studied contingent of pupils according to their age and sexual characteristics. The thesis defines the active pace of the development of primary school pupils’ coordination skills, which made it possible to determine the pedagogical action of the selective focus and their ratio. The research modeled the complex of pedagogical conditions (planning of educational activities, selectivity, correlation of means and methods, and control) for the effective formation of primary school pupils’ coordination abilities while engaging in choreography. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject координаційні здібності uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject хореографія uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject методика uk
dc.subject coordination abilities uk
dc.subject primary school pupils uk
dc.subject choreography uk
dc.subject physical education uk
dc.subject technique uk
dc.title Формування координаційних здібностей молодших школярів у процесі занять хореографією uk
dc.title.alternative Formation of Primary School Pupils’ Coordination Abilities while Engaging in Choreography uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.3.016:792.8


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу