ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чупрун, Наталія Федорівна | |
dc.date.accessioned | 2024-03-29T11:41:15Z | |
dc.date.available | 2024-03-29T11:41:15Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Чупрун, Наталія Федорівна. Формування координаційних здібностей молодших школярів у процесі занять хореографією : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (фізична культура, основи здоров’я) / Чупрун Наталія Федорівна ; наук. керівник Волков Леонід Вікторович ; Міністерство освіти і науки України, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – 238 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44636 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена актуальній проблемі теорії та методики навчання – формування рухових навичок у дітей у процесі фізичної культури. Виявлено особливості вікового розвитку, взаємозв'язки та інформативність показників основних компонентів координаційних і фізичних здібностей, що є підґрунтям для розробки методики формування цих здібностей у процесі занять хореографією у досліджуваного контингенту учнів з урахуванням їх вікових та статевих особливостей. Визначено активні темпи розвитку координаційних здібностей у дітей молодшого шкільного віку, що дало можливість визначити педагогічні дії вибіркової спрямованості та їх співвідношення. Сформовано комплекс педагогічних умов для ефективного формування координаційних здібностей молодших школярів у процесі занять хореографією. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is devoted to the actual problem of the theory and methods of teaching – the formation of motor skills of children during physical education. It reveals the peculiarities of the age development, the relationship and informative indicators of the basic components of coordination and physical abilities that are the basis for developing methods of forming such abilities in the training process of choreography in the studied contingent of pupils according to their age and sexual characteristics. The thesis defines the active pace of the development of primary school pupils’ coordination skills, which made it possible to determine the pedagogical action of the selective focus and their ratio. The research modeled the complex of pedagogical conditions (planning of educational activities, selectivity, correlation of means and methods, and control) for the effective formation of primary school pupils’ coordination abilities while engaging in choreography. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | координаційні здібності | uk |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
dc.subject | хореографія | uk |
dc.subject | фізичне виховання | uk |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | coordination abilities | uk |
dc.subject | primary school pupils | uk |
dc.subject | choreography | uk |
dc.subject | physical education | uk |
dc.subject | technique | uk |
dc.title | Формування координаційних здібностей молодших школярів у процесі занять хореографією | uk |
dc.title.alternative | Formation of Primary School Pupils’ Coordination Abilities while Engaging in Choreography | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 373.3.016:792.8 |