ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чопік, Олена Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-03-29T10:21:47Z | |
dc.date.available | 2024-03-29T10:21:47Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Чопік, Олена Василівна. Формування взаємин дітей з вадами опорно-рухового апарату із здоровими ровесниками в умовах інклюзивного навчання : дис. … канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Чопік Олена Василівна ; наук. керівник Миронова Світлана Петрівна ; Міністерство освіти і науки України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський, 2013. – 247 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44630 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячено актуальній проблемі формування міжособистісних стосунків дітей з вадами ОРА зі здоровими ровесниками в інклюзивному класі. Проаналізовано та узагальнено праці вчених, у яких висвітлено концептуальні положення теорії та практики формування колективних стосунків молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату зі здоровими ровесниками в інклюзивному класі. Досліджено вплив соціального середовища на формування колективу інклюзивного класу. Виявлено фактори, які перешкоджають включенню в колектив інклюзивного класу учнів з порушеннями ОРА. Визначено педагогічні умови формування позитивних взаємин дітей з вадами ОРА зі здоровими ровесниками в інклюзивному класі. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально апробовано педагогічне забезпечення формування колективних стосунків учнів інклюзивного класу. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is devoted to the topical theme of forming interpersonal communication between children with disorders of musculoskeletal system and their healthy counterparts in an inclusive class. Works of Ukrainian and foreign scientists that reveal conceptual theory and practice concerning forming of intercommunication between children with psychophysical disorders and their healthy counterparts under the conditions of the inclusive teaching have been analysed and summarized. The role of teachers and parents in establishing communication between the children of an inclusive class has been investigated. The problem of forming intercommunication between pupils with disorders of musculoskeletal system and their healthy counterparts in the practice of inclusive schools has been looked into. The pedagogical ensuring of forming group communication in classes of a junior school has been worked out. It is based on the pedagogical requirements for the formation of the positive climate in the inclusive class. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | діти з вадами опорно-рухового апарату | uk |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk |
dc.subject | формування взаємин | uk |
dc.subject | колектив інклюзивного класу | uk |
dc.subject | children with disorders of musculoskeletal system | uk |
dc.subject | inclusive teaching | uk |
dc.subject | forming of intercommunication | uk |
dc.subject | group of an inclusive class | uk |
dc.title | Формування взаємин дітей з вадами опорно-рухового апарату із здоровими ровесниками в умовах інклюзивного навчання | uk |
dc.title.alternative | The formation of intercommunication between children with disorders of musculoskeletal system and their healthy counterparts under the conditions of the inclusive teaching | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 376-056.26:37.013] (043.3) |