Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чжан Лей
dc.date.accessioned 2024-03-26T13:01:02Z
dc.date.available 2024-03-26T13:01:02Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чжан Лей. Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Чжан Лей ; наук. керівник Демидова Марина Григорівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Київ, 2015. – 230 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44583
dc.description.abstract У дисертації досліджувалась проблема формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики (у т. ч. іноземних). Здійснено методологічний аналіз наукової літератури з визначеної проблеми; розкрито зміст і сутність й надане власне трактування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики; обґрунтовано феноменологічний науковий напрям, визначено науково-теоретичні підходи, принципові положення та адекватні педагогічні умови, які обумовили виокремлення структурних компонентів (усвідомлено-мотиваційний, сугестивноемоційний, інтелектуально-творча активність, музично-пізнавальна зацікавленість, особистісно музично-адаптаційний, самостійно-продуктивний). uk
dc.description.abstract The thesis examines a problem of formation of cognitive initiative future music teacher (including the student from other country) in the piano training process. Done theoretical and methodological analysis of the literature on a particular problem; revealed the essence of cognitive initiative of future music teacher based on theoretical characteristics of meaning the concept of "cognitive initiative" and present soft-meaning of "music-cognitive initiative"; defined scientific approaches, principles, influential factors that caused the separation of structural components (realizing-motivational, suggestive-emotional, cognitive and creative activity, music-cognitive interesting, personality music-adaptation, self-productive). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject музично-пізнавальна ініціатива uk
dc.subject філософсько-культурологічний контекст uk
dc.subject музична освіта uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject music-cognitive initiative uk
dc.subject psychological-cultural context uk
dc.subject music education uk
dc.subject special methodic uk
dc.title Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано uk
dc.title.alternative Forming Music and Cognitive Initiative Future Music Teacher in the Piano training process uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:[786.2:371.015.3](043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics