ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чжан Лей![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-03-26T13:01:02Z | |
dc.date.available | 2024-03-26T13:01:02Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Чжан Лей. Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Чжан Лей ; наук. керівник Демидова Марина Григорівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Київ, 2015. – 230 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44583 | |
dc.description.abstract | У дисертації досліджувалась проблема формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики (у т. ч. іноземних). Здійснено методологічний аналіз наукової літератури з визначеної проблеми; розкрито зміст і сутність й надане власне трактування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики; обґрунтовано феноменологічний науковий напрям, визначено науково-теоретичні підходи, принципові положення та адекватні педагогічні умови, які обумовили виокремлення структурних компонентів (усвідомлено-мотиваційний, сугестивноемоційний, інтелектуально-творча активність, музично-пізнавальна зацікавленість, особистісно музично-адаптаційний, самостійно-продуктивний). | uk |
dc.description.abstract | The thesis examines a problem of formation of cognitive initiative future music teacher (including the student from other country) in the piano training process. Done theoretical and methodological analysis of the literature on a particular problem; revealed the essence of cognitive initiative of future music teacher based on theoretical characteristics of meaning the concept of "cognitive initiative" and present soft-meaning of "music-cognitive initiative"; defined scientific approaches, principles, influential factors that caused the separation of structural components (realizing-motivational, suggestive-emotional, cognitive and creative activity, music-cognitive interesting, personality music-adaptation, self-productive). | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | музично-пізнавальна ініціатива | uk |
dc.subject | філософсько-культурологічний контекст | uk |
dc.subject | музична освіта | uk |
dc.subject | поетапна методика | uk |
dc.subject | music-cognitive initiative | uk |
dc.subject | psychological-cultural context | uk |
dc.subject | music education | uk |
dc.subject | special methodic | uk |
dc.title | Формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано | uk |
dc.title.alternative | Forming Music and Cognitive Initiative Future Music Teacher in the Piano training process | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.016:[786.2:371.015.3](043.3) |