Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування творчої інтерсуб'єктної взаємодії вчителя музики з дитячим вокально-хоровим колективом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжай Хуань
dc.date.accessioned 2024-03-26T12:42:38Z
dc.date.available 2024-03-26T12:42:38Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Чжай Хуань. Методика формування творчої інтерсуб'єктної взаємодії вчителя музики з дитячим вокально-хоровим колективом : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Чжай Хуань ; наук. кер. Козир Алла Володимирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2011. – 212 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44582
dc.description.abstract У дисертації досліджується актуальна проблема формування творчої інтерсуб’єктної взаємодії вчителя музики з дитячим вокально-хоровим колективом. Навчальний діалог у дослідженні виступає специфічною формою взаємодії, яка визначається рівністю сторін, які беруть у ньому участь, і спрямована на зближення та взаємозбагачення позицій обох сторін. У контексті вокально-хорового навчання майбутніх учителів музики взаємодія стає не лише способом залучення особистості до світу культурних цінностей, але й засобом формування суб’єкт-суб’єктної педагогічної позиції фахівця. Творчий характер взаємодії базується не на зовнішньому стимулюванні, а на внутрішних творчих проявах як учителя, так і учнів. Методика організації творчої інтерсуб’єктної взаємодії майбутнього вчителя музики з вокально-хоровим колективом мала таку послідовність педагогічної роботи: перший етап – організаційно-адаптивний; другий етап – усвідомлено-поглиблений; третій етап – аналітико-рефлексивний. Доведено ефективність впровадження поетапної методики формування означеного феномена. uk
dc.description.abstract The thesis examines the actual problem of the creative interaction intersub'yektnoyi music teacher with children's vocal and choral group. Academic research supports dialogue in the specific form of interaction, which is determined by equality of the parties involved, and is aimed at rapprochement and mutual position of both parties. In the context of vocal and choral training future music teachers vzaemodiya becomes not only a way to attract individuals to the world of cultural values, but also a means of forming the subject-subjective educational specialist positions. Methods of creative interaction intersub'yektnoyi future teacher of music with vocal chorus group had the following sequence of pedagogical work: the first stage - the organizational and adaptive, the second stage - consciously-depth, the third stage - an analytical and reflexive. The efficiency of the implementation of a phased method of forming definite phenomenon. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject майбутній вчитель музики uk
dc.subject творча інтерсуб’єктна взаємодія uk
dc.subject вокально-хоровий колектив uk
dc.subject структура uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject future music teacher uk
dc.subject creative intersub'yektna interaction uk
dc.subject vocal and choral group uk
dc.subject structure uk
dc.subject phasing technique uk
dc.title Методика формування творчої інтерсуб'єктної взаємодії вчителя музики з дитячим вокально-хоровим колективом uk
dc.title.alternative Method of forming creative interaction intersub'yektnoyi future music teacher with children's vocal and choral group uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.637.016:78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу