Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чернобровкін, Володимир Миколайович
dc.date.accessioned 2024-03-26T12:35:45Z
dc.date.available 2024-03-26T12:35:45Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Чернобровкін, Володимир Миколайович. Психологія прийняття рішень у педагогічній діяльності : дис. … докт. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Чернобровкін Володимир Миколайович ; наук. консультант Скрипченко Олександр Васильович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2007. – 480 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44579
dc.description.abstract У дисертації досліджуються механізми та особливості процесу прийняття вчителями рішень у проблемних ситуаціях педагогічної діяльності. На основі аналізу різних форм детермінації активності педагога – причинної, цільової та ціннісної – утверджується положення про ієрархічну будову механізмів, на основі яких здійснюється процес прийняття рішень у проблемних ситуаціях педагогічної діяльності. У роботі досліджено окремі закономірності, пов’язані з впливом на процес прийняття педагогічних рішень ціннісних детермінант. У дослідженні визначено критерії ефективності педагогічних рішень та встановлено, що в умовах спеціально організованої діяльності, яка складає основу технології рефлексивно-цільового тренінгу, у вчителів можуть розвиватись уміння прийняття ефективних педагогічних рішень. uk
dc.description.abstract The dissertation researches into the mechanisms and the peculiarities of the process of decision-making in the problem situations of pedagogical activity. On the basis of the analysis of different forms of determination of the teacher activity – causative, intentional, value – the thesis on the hierarchical structure of the mechanisms of the process of decision-making in the pedagogical activity is proposed. The paper researches into individual facts and regularities connected with the influence of value determination, i.e. values, moral convictions, on the process of making pedagogical decisions. The study has established the criteria of the effectiveness of pedagogical decisions. It has been ascertained that the skill of making effective pedagogical decisions can be developed in the teachers in reflective-intentional training. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject прийняття рішення у педагогічній діяльності uk
dc.subject проблемна педагогічна ситуації uk
dc.subject причинна uk
dc.subject цільова й ціннісна детермінація uk
dc.subject поведінка вчителя uk
dc.subject педагогічна діяльність uk
dc.subject учитель як суб’єкт діяльності uk
dc.subject смислова домінанта рішення uk
dc.subject функціональна структура процесу прийняття рішення uk
dc.subject рефлексивно-цільовий тренінг uk
dc.subject decision-making in pedagogical activity uk
dc.subject problem pedagogical situation uk
dc.subject causative uk
dc.subject intentional and value determination uk
dc.subject teacher’s behavior uk
dc.subject pedagogical activity uk
dc.subject the teacher as the Subject of the functioning uk
dc.subject the sense dominant of the decision uk
dc.subject functional structure of the process of decision-making uk
dc.subject reflective-intentional training uk
dc.title Психологія прийняття рішень у педагогічній діяльності uk
dc.title.alternative Psychological aspects of decision-making in pedagogical activity uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.015.3:373.5


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу