У дисертації визначено зміст поняття «підготовка соціального педагога до соціокультурної діяльності»; визначено критерії (когнітивний, особистісний, операційний), їхні показники та виявлено рівні (високий, достатній, середній, низький) готовності майбутніх соціальних педагогів до соціокультурної діяльності зі старшокласниками; обґрунтовано організаційно-методичні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціокультурної діяльності; удосконалено зміст фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціокультурної діяльності засобами курсу «Соціально-педагогічна робота в сфері дозвілля», формами позанавчальної роботи та виробничої практики.
The author defined the meaning of «training of social workers for social and cultural activities»; founded the criteria (cognitive, personal and operational) and their performance levels (high, adequate, average, low) of future social workers for social and cultural activities with high school students; justified reasonably organizational and methodological conditions for training of social workers for social and cultural activities; improved maintenance of professional future social workers for social and cultural activities by means of the course «social and educational work in the entertainment field», introduced forms of extracurricular work and practice.