Дисертаційне дослідження присвячене проблемі організації дистанційного навчання в системі довузівської підготовки. У роботі розроблено і теоретично обґрунтовано концепцію дистанційного навчання математики абітурієнтів в системі довузівської підготовки. На основі визначених концептуальних засад побудовано теоретичну модель дистанційного курсу з математики. З’ясовано теоретичні підходи до структурування і змістового наповнення дистанційного курсу; визначено організаційно-методичний інструментарій навчання, зокрема, описано форми, види і методи організації навчальної діяльності абітурієнтів в умовах дистанційного навчання математики (електронні лекції з прикладами для інтерактивного навчання, електронні практичні заняття та семінари, методи активного навчання); визначено методичні функцій дистанційного курсу, його структуру, функціональні обов'язки користувачів; окреслено можливості та результати функціонування моделі дистанційного курсу з математики. Експериментальне впровадження побудованої моделі у навчальний процес підтверджує можливість створення з її допомогою сприятливих умов для одержання дидактичних результатів у двох напрямах: формування у абітурієнтів готовності до проходження зовнішнього незалежного оцінювання з математики та розвиток особистості абітурієнтів на основі якісного засвоєння математичних знань.
The thesis is devoted to the problem of distance learning organization in the prehigher educational system. A conception of Mathematics distance learning is proved and developed in the scientific research. The theoretical model of the Mathematics distance course is built up based on the defined conceptual statements. The methodological Math’s educational system of applicants is particularly described; the structuring theoretical basics and the content of the course are determined; the organizational and methodological tools of education are defined, particularly the possibilities of IT usage in educational process are regarded (e-lectures with examples for interactive learning, seminars; methods of active learning). The specific practical instructions on the distance technology usage are granted for the systematization of mathematical skills in the practical chapter. The experimental implementation of the model in an educational process proves the development of favourable environment for realization of educational purposes in two approaches: the personality’s development and formation preparedness to professional, pedagogical activity by Mathematics.