Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтеграція знань з методики фізики і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутнього вчителя фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned 2024-03-22T14:26:18Z
dc.date.available 2024-03-22T14:26:18Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Ткаченко, Світлана Петрівна. Інтеграція знань з методики фізики і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутнього вчителя фізики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання фізики / Ткаченко Світлана Петрівна ; наук. керівники: Сергєєв Олександр Васильович, Іваницький Олександр Іванович ; Запорізький національний університет. – Запоріжжя, 2007. – 254 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44527
dc.description.abstract У дисертації проаналізовано теоретико-методичні основи вивчення курсу ”Теорія і методика навчання фізики” як інтеграційної дисципліни та обґрунтовано доцільність застосування технології формування у майбутніх учителів фізики інтегрованих методичних знань з курсу ”Теорія та методика навчання фізики” та спецкурсу ”Основи інтеграції методичних знань”; обґрунтовано методику проведення інтегрованих лекцій, практичних, семінарських та лабораторних занять з методики навчання фізики; досліджені методичні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі інтегрованого вивчення методики навчання фізики; описано методику організації та проведення експерименту, проаналізовано його результати. Доведено, що обов’язковим компонентом інтегрованого навчання методики фізики є розроблений і упроваджений в навчальний процес комплекс дидактичних інтегрованих завдань (методичних завдань), що конкретизують запропоновану методику формування інтегрованих методичних знань і вмінь у майбутніх учителів фізики. Обґрунтовано принцип інтеграційного узгодження формування методичних знань, що полягає в необхідності взаємопідсилення знань з методики навчання фізики, психології та педагогіки на основі узгодженої взаємодії їх споріднених структур і структурних елементів. Основні результати роботи знайшли практичне застосування в організації навчального процесу з методики навчання фізики. uk
dc.description.abstract Dissertational work is devoted theoretical and to an experimental research of formation of system of the integrated methodical knowledge at the future teachers of physics. Main principles of structurization of a teaching material at the rate ” the Theory and a technique of training to the physics ” are certain, methods and forms of studying of the integrated special course of " the Basis of integration of methodical knowledge”, are offered methodical recommendations and thematic planning of a special course. For the first time the principle of the integrated coordination of knowledge which basis at formation of the integrated methodical knowledge was an opportunity not simply to accumulate new knowledge at rates of "Pedagogics", "Psychologies" and ”Theories and techniques of training to the physics” is applied in a technique of training to the physics, and to develop them in a necessary direction by the integrated interaction of this knowledge and skills. It is proved, that an obligatory component of the integrated training of a technique of physics is the complex of the didactic integrated tasks developed and introduced in educational process (methodical tasks) which concretize the offered technique of formation of the integrated methodical knowledge and skills at the future teachers of physics. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методика навчання фізики uk
dc.subject інтегровані методичні знання uk
dc.subject психолого-педагогічні дисципліни uk
dc.subject інтеграція знань uk
dc.subject інтегрована лекція uk
dc.subject інтегроване практичне заняття uk
dc.subject інтегрований семінар uk
dc.subject інтеграційний аспект лабораторних робіт з методики фізики uk
dc.subject a technique of training of the physics uk
dc.subject the integrated methodical knowledge uk
dc.subject рsychological and pedagogical disciplines uk
dc.subject integration of the knowledge uk
dc.subject the integrated lecture uk
dc.subject the integrated practical employment{occupations} uk
dc.subject the integrated seminar uk
dc.subject the integrated aspect of laboratory works uk
dc.title Інтеграція знань з методики фізики і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутнього вчителя фізики uk
dc.title.alternative Integration of knowledge by a technique of physics and psychological, pedagogical disciplines in preparation of the future teacher of physics uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.015.3:378.937:371.134.53


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу