Трансформації у сучасній системі вищої освіти пов’язані з розвитком та використанням високих педагогічних технологій. Високими педагогічними технологіями є ті технології, які постають продуктом педагогічного синтезу останніх досягнень гуманітарних, технічних, економічних та інших наук, а також за рахунок застосування яких на практиці сумарний освітній результат на декілька порядків перевищує вкладені у педагогічний процес зусилля. Такий педагогічний синтез можливий на основі філософськи обґрунтованих ціннісно-світоглядних принципів та відповідній методології. Особливостями високих педагогічних технологій як невід’ємного елементу модернізації системи вищої освіти є: філософсько-світоглядний плюралізм, ціннісно-світоглядне обґрунтування, морально-етична відповідальність авторів педагогічних технологій, наукове забезпечення педагогічних інновацій, впровадження інформаційних технологій, підпорядкування технологічної сторони педагогічних технологій педагогічній, опертя на педагогічний дискурс, розвиток культури креативного, нелінійного, ймовірнісного мислення. Особливості високих педагогічних технологій можуть розглядатися як ризики для традиційної системи освіти, однак відкривають велике поле для творчості для тих, хто їх розробляє та застосовує у інноваційному навчально-виховному процесі. Зростання сегменту приватних навчальних закладів багато в чому пов’язане з тим, що значна частка освітніх послуг постійно здешевлюється через їх високу технологізацію. Впровадження високих освітніх технологій у ринкових умовах дає інноваційний ефект тоді, коли вони використовуються як чинники конкурентної переваги.
Transformation in the modern system of higher education is connected with the development and use of high pedagogical technologies. High pedagogical technologies are those technologies which are the product of pedagogical synthesis of the last achievements of humanitarian, technical, economic and other sciences, and also due to application of which in practice a total educational result on a few orders exceeds the efforts inlaid in a pedagogical process. Such pedagogical synthesis is possible on philosophically developed principles of valued-world views and proper methodology. The features of high pedagogical technologies as an inalienable element of modernization of the system of higher education are: philosophical world view pluralism, valued- world view justification, moral-ethical responsibility of authors of pedagogical technologies, scientific providing of pedagogical innovations, implementation of informational technologies, submission of technological side of pedagogical technologies to pedagogical, support on pedagogical discourse, development of culture of creative, nonlinear, probabilistic thought. The features of high pedagogical technologies can be examined as risks for the traditional system of education, however open the large field for creation for those, who develops them and applies in innovative an educational process. Growth of segment of private educational institutes is in a great deal related with the considerable particle of educational services is constantly reduced in price through their high technology. Implementation of high educational technologies in the conditions of markets gives an innovative effect then, when they are used as factors of competitive edge.