Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості навчального спілкування студентів-сурдопедагогів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимофієнко, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-03-21T14:20:24Z
dc.date.available 2024-03-21T14:20:24Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Тимофієнко, Наталія Володимирівна. Психологічні особливості навчального спілкування студентів-сурдопедагогів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Тимофієнко Наталія Володимирівна ; наук. керівник Фомічова Людмила Іванівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – 215 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44516
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування психологічних особливостей навчального спілкування студентів -сурдопедагогів. У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення й результати експериментального дослідження проблеми формування навчального спілкування студентів - сурдопедагогів. У дослідженні виділено стилі спілкування(в межах виду діяльності (навчальної); спілкування; спрямоване на перспективу особистісного розвитку; спілкування, спрямоване на перспективу кар’єрного зростання; спілкування, спрямоване на досконале оволодіння професією; спілкування заради спілкування (вербалізація); спілкування, насичене певним змістом; спілкування з метою дотримання або встановлення міжособистісних взаємин; визначено типи (життєво-розбудовно-орієнтований, культурно-орієнтований, навчальновиконавсько-орієнтований, професійно-творчо-орієнтований), критерії та рівні (стартовий, низький, середній, високий) сформованості навчального спілкування студентів-сурдопедагогів; виявлено діапазон контактів у взаєминах: студент – дитина або група дітей із вадами слуху; студент – студент або група студентів; студент – викладач (викладачі). Розроблені психологічні підходи та модель формування ефективного навчального спілкування студентів-сурдопедагогів. uk
dc.description.abstract This thesis studies the problem of developing psychological features of academic communication between student teachers of hearing-impaired people. This paper offers theoretical generalization and experimental research of the problem of developing academic communication between student teachers of hearing-impaired people. The thesis highlights communication styles [communication as part of (academic) activity; communication aimed at personal development prospects; communication aimed at career growth prospects; communication aimed at in-depth mastering of a profession; communication for the sake of communication (verbalization); communication filled with certain content; communication for the purpose of maintaining or establishing interpersonal relations]; defines the types (life building-oriented, culture-oriented, education-and-performance-oriented, professional creativity-oriented), criteria and levels (initial, low, medium, high) of development of academic communication between student teachers of hearing-impaired people; outlines the range of contacts in the following relations: student – hearing-impaired child or children; student – student or group of students; student – lecturer(s). Psychological approaches to and a model for development of effective academic communication between student teachers of hearing-impaired people have been devised. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject спілкування uk
dc.subject сурдопедагог uk
dc.subject студент uk
dc.subject навчальне спілкування uk
dc.subject рівні uk
dc.subject типи uk
dc.subject взаємини uk
dc.subject сурдопедагогічні техніки uk
dc.subject communication uk
dc.subject teacher of hearing-impaired people uk
dc.subject student uk
dc.subject academic communication uk
dc.subject levels uk
dc.subject types uk
dc.subject relations uk
dc.subject hearing-impaired people teaching techniques uk
dc.title Психологічні особливості навчального спілкування студентів-сурдопедагогів uk
dc.title.alternative Psychological features of academic communication between student teachers of hearing-impaired people uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.9-056.263-057.87]:378.015.3(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу