ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тимофієнко, Наталія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-03-21T14:20:24Z | |
dc.date.available | 2024-03-21T14:20:24Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Тимофієнко, Наталія Володимирівна. Психологічні особливості навчального спілкування студентів-сурдопедагогів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Тимофієнко Наталія Володимирівна ; наук. керівник Фомічова Людмила Іванівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – 215 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44516 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування психологічних особливостей навчального спілкування студентів -сурдопедагогів. У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення й результати експериментального дослідження проблеми формування навчального спілкування студентів - сурдопедагогів. У дослідженні виділено стилі спілкування(в межах виду діяльності (навчальної); спілкування; спрямоване на перспективу особистісного розвитку; спілкування, спрямоване на перспективу кар’єрного зростання; спілкування, спрямоване на досконале оволодіння професією; спілкування заради спілкування (вербалізація); спілкування, насичене певним змістом; спілкування з метою дотримання або встановлення міжособистісних взаємин; визначено типи (життєво-розбудовно-орієнтований, культурно-орієнтований, навчальновиконавсько-орієнтований, професійно-творчо-орієнтований), критерії та рівні (стартовий, низький, середній, високий) сформованості навчального спілкування студентів-сурдопедагогів; виявлено діапазон контактів у взаєминах: студент – дитина або група дітей із вадами слуху; студент – студент або група студентів; студент – викладач (викладачі). Розроблені психологічні підходи та модель формування ефективного навчального спілкування студентів-сурдопедагогів. | uk |
dc.description.abstract | This thesis studies the problem of developing psychological features of academic communication between student teachers of hearing-impaired people. This paper offers theoretical generalization and experimental research of the problem of developing academic communication between student teachers of hearing-impaired people. The thesis highlights communication styles [communication as part of (academic) activity; communication aimed at personal development prospects; communication aimed at career growth prospects; communication aimed at in-depth mastering of a profession; communication for the sake of communication (verbalization); communication filled with certain content; communication for the purpose of maintaining or establishing interpersonal relations]; defines the types (life building-oriented, culture-oriented, education-and-performance-oriented, professional creativity-oriented), criteria and levels (initial, low, medium, high) of development of academic communication between student teachers of hearing-impaired people; outlines the range of contacts in the following relations: student – hearing-impaired child or children; student – student or group of students; student – lecturer(s). Psychological approaches to and a model for development of effective academic communication between student teachers of hearing-impaired people have been devised. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | сурдопедагог | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | навчальне спілкування | uk |
dc.subject | рівні | uk |
dc.subject | типи | uk |
dc.subject | взаємини | uk |
dc.subject | сурдопедагогічні техніки | uk |
dc.subject | communication | uk |
dc.subject | teacher of hearing-impaired people | uk |
dc.subject | student | uk |
dc.subject | academic communication | uk |
dc.subject | levels | uk |
dc.subject | types | uk |
dc.subject | relations | uk |
dc.subject | hearing-impaired people teaching techniques | uk |
dc.title | Психологічні особливості навчального спілкування студентів-сурдопедагогів | uk |
dc.title.alternative | Psychological features of academic communication between student teachers of hearing-impaired people | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.9-056.263-057.87]:378.015.3(043.3) |