Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Візуалізація як невербальний засіб педагогічного семіозису у сучасному комунікативному просторі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іващенко, Т. В.
dc.date.accessioned 2024-03-21T13:02:46Z
dc.date.available 2024-03-21T13:02:46Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Іващенко, Т. В. Візуалізація як невербальний засіб педагогічного семіозису у сучасному комунікативному просторі / Т. В. Іващенко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2023. – Вип. 47 (12). – С. 101-111. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44513
dc.description.abstract Динамічний розвиток інформаційно-мережевого комунікативного простору вимагає нового формату освітньої діяльності, акцентованого на розвитку візуального мислення, здатного до інтенсивного між семіотичного перекодування інформації. Освітньо-виховна практика поки що слабко і повільно реагує на ці нові виклики, що створює перепони для формування комунікативної особистості, компетенції якої відповідали б вимогам інформаційного суспільства. Створення і запровадження в освітньому просторі принципово нових “візуально-орієнтованих” засобів навчання – об’єктивна потреба часу. uk
dc.description.abstract The dynamic development of the information-network communicative space requires a new format of educational activity, focused on the development of visual thinking, capable of intensive inter-semiotic recoding of information. So far, educational practice responds weakly and slowly to these new challenges, which creates obstacles for the formation of a communicative personality whose competencies would meet the requirements of the information society. The creation and introduction of fundamentally new “visually oriented” learning tools in the educational space is an objective need of the hour. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” uk
dc.subject візуалізація як невербальний засіб комунікації uk
dc.subject семіотика освіти uk
dc.subject педагогічний семіозис uk
dc.subject комунікативна особистість uk
dc.subject самоідентифікація особистості uk
dc.subject visualization as a non-verbal means of communication uk
dc.subject semiotics of education uk
dc.subject pedagogical semiosis uk
dc.subject communicative personality uk
dc.subject self-identification of personality uk
dc.title Візуалізація як невербальний засіб педагогічного семіозису у сучасному комунікативному просторі uk
dc.title.alternative Visualization as a nonverbal tool of pedagogical semiosis in the modern communicative space uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.01
dc.identifier.doi 10.33930/ed.2019.5007.47(12)-10


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу