ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іващенко, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-21T13:02:46Z | |
dc.date.available | 2024-03-21T13:02:46Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Іващенко, Т. В. Візуалізація як невербальний засіб педагогічного семіозису у сучасному комунікативному просторі / Т. В. Іващенко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2023. – Вип. 47 (12). – С. 101-111. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44513 | |
dc.description.abstract | Динамічний розвиток інформаційно-мережевого комунікативного простору вимагає нового формату освітньої діяльності, акцентованого на розвитку візуального мислення, здатного до інтенсивного між семіотичного перекодування інформації. Освітньо-виховна практика поки що слабко і повільно реагує на ці нові виклики, що створює перепони для формування комунікативної особистості, компетенції якої відповідали б вимогам інформаційного суспільства. Створення і запровадження в освітньому просторі принципово нових “візуально-орієнтованих” засобів навчання – об’єктивна потреба часу. | uk |
dc.description.abstract | The dynamic development of the information-network communicative space requires a new format of educational activity, focused on the development of visual thinking, capable of intensive inter-semiotic recoding of information. So far, educational practice responds weakly and slowly to these new challenges, which creates obstacles for the formation of a communicative personality whose competencies would meet the requirements of the information society. The creation and introduction of fundamentally new “visually oriented” learning tools in the educational space is an objective need of the hour. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” | uk |
dc.subject | візуалізація як невербальний засіб комунікації | uk |
dc.subject | семіотика освіти | uk |
dc.subject | педагогічний семіозис | uk |
dc.subject | комунікативна особистість | uk |
dc.subject | самоідентифікація особистості | uk |
dc.subject | visualization as a non-verbal means of communication | uk |
dc.subject | semiotics of education | uk |
dc.subject | pedagogical semiosis | uk |
dc.subject | communicative personality | uk |
dc.subject | self-identification of personality | uk |
dc.title | Візуалізація як невербальний засіб педагогічного семіозису у сучасному комунікативному просторі | uk |
dc.title.alternative | Visualization as a nonverbal tool of pedagogical semiosis in the modern communicative space | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 37.01 | |
dc.identifier.doi | 10.33930/ed.2019.5007.47(12)-10 |