ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тетерук, Світлана Петрівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-03-21T11:08:05Z | |
dc.date.available | 2024-03-21T11:08:05Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Тетерук, Світлана Петрівна. Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Тетерук Світлана Петрівна ; наук. керівник Долинська Любов Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2006. – 221 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44491 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному вивченню шляхів розвитку механізмів саморегуляції при вивченні іноземної мови, розробці та впровадженню навчальної програми з формування саморегуляції як цілісного утворення. Виявлено, що розвиток саморегуляції студентів при вивченні іноземної мови є недостатнім і зумовлюється такими механізмами як самооцінка, рівень домагань, рефлексія та самоконтроль, а також особливостями мисленнєвої діяльності та властивостями уваги. Розроблено та апробовано навчальну програму формування механізмів саморегуляції студентів на заняттях з іноземної мови. Доведено, що підвищення рівня саморегулювання при вивченні іноземної мови можливе шляхом використання у навчальному процесі активних методів навчання (дискусій, проблемних ситуацій, творчих завдань, різноманітних ігор, психологічних вправ, групових форм роботи). Результатом такої роботи є не лише підвищення рівня саморегуляції студентів, а й розвиток їх комунікативної компетентності, підвищення впевненості в собі, ініціативності, самостійності, тобто особистісне зростання в цілому. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is dedicated to theoretical grounds and empirical study of mechanisms of students’ self-regulation in foreign space, elaboration and application of educational program on forming the process of self-regulation. Native and world achievements, devoted to the problem of self-regulation, have been analysed in the work Particularly, views on the issues of person’s activity as a subject of regulation of his activity and behaviour are enlighted, main approaches of the self-regulation research are presented. It is marked that in spite of many-sided psycho-pedagogical research of self-regulation, the study of the specific character of self-regulation within studying of foreign language hasn’t been the subject of the special study yet. On the theoretical grounds and empirical study of the problem of self-regulation, self-regulation is regarded as complicated mechanism which provides planning and realizing person’s actions in accordance with the aim determined. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | саморегуляція | uk |
dc.subject | самоуправління | uk |
dc.subject | регулятивні механізми | uk |
dc.subject | механізми саморегуляції | uk |
dc.subject | самооцінка | uk |
dc.subject | рівень домагань | uk |
dc.subject | рефлексія | uk |
dc.subject | самоконтроль | uk |
dc.subject | self-regulation | uk |
dc.subject | self-management | uk |
dc.subject | regulative mechanisms | uk |
dc.subject | self-regulation mechanisms | uk |
dc.subject | self-estimation | uk |
dc.subject | the pretension level | uk |
dc.subject | reflexion | uk |
dc.subject | self-control | uk |
dc.title | Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі | uk |
dc.title.alternative | Forming mechanisms of students’ self-regulation in foreign space | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.923–057.87:159.947.3 |