Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тетерук, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned 2024-03-21T11:08:05Z
dc.date.available 2024-03-21T11:08:05Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Тетерук, Світлана Петрівна. Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Тетерук Світлана Петрівна ; наук. керівник Долинська Любов Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2006. – 221 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44491
dc.description.abstract Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному вивченню шляхів розвитку механізмів саморегуляції при вивченні іноземної мови, розробці та впровадженню навчальної програми з формування саморегуляції як цілісного утворення. Виявлено, що розвиток саморегуляції студентів при вивченні іноземної мови є недостатнім і зумовлюється такими механізмами як самооцінка, рівень домагань, рефлексія та самоконтроль, а також особливостями мисленнєвої діяльності та властивостями уваги. Розроблено та апробовано навчальну програму формування механізмів саморегуляції студентів на заняттях з іноземної мови. Доведено, що підвищення рівня саморегулювання при вивченні іноземної мови можливе шляхом використання у навчальному процесі активних методів навчання (дискусій, проблемних ситуацій, творчих завдань, різноманітних ігор, психологічних вправ, групових форм роботи). Результатом такої роботи є не лише підвищення рівня саморегуляції студентів, а й розвиток їх комунікативної компетентності, підвищення впевненості в собі, ініціативності, самостійності, тобто особистісне зростання в цілому. uk
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to theoretical grounds and empirical study of mechanisms of students’ self-regulation in foreign space, elaboration and application of educational program on forming the process of self-regulation. Native and world achievements, devoted to the problem of self-regulation, have been analysed in the work Particularly, views on the issues of person’s activity as a subject of regulation of his activity and behaviour are enlighted, main approaches of the self-regulation research are presented. It is marked that in spite of many-sided psycho-pedagogical research of self-regulation, the study of the specific character of self-regulation within studying of foreign language hasn’t been the subject of the special study yet. On the theoretical grounds and empirical study of the problem of self-regulation, self-regulation is regarded as complicated mechanism which provides planning and realizing person’s actions in accordance with the aim determined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject саморегуляція uk
dc.subject самоуправління uk
dc.subject регулятивні механізми uk
dc.subject механізми саморегуляції uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject рівень домагань uk
dc.subject рефлексія uk
dc.subject самоконтроль uk
dc.subject self-regulation uk
dc.subject self-management uk
dc.subject regulative mechanisms uk
dc.subject self-regulation mechanisms uk
dc.subject self-estimation uk
dc.subject the pretension level uk
dc.subject reflexion uk
dc.subject self-control uk
dc.title Формування механізмів саморегуляції студентів в іншомовному просторі uk
dc.title.alternative Forming mechanisms of students’ self-regulation in foreign space uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923–057.87:159.947.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу