У роботі здійснено аналіз психомоторних розладів дітей-олігофренів, встановлено, що у кожної дитини вони індивідуально своєрідні і визначаються локалізацією мозкових порушень. Встановлено, що порушення рухів розумово відсталих дітей гальмує зростання активності психіки, натомість зменшує активність психіки гальмує розвиток їх моторики. З’ясовано, що психомоторика дітей зі стійкими органічними порушеннями пізнавальної діяльності характеризується більшою парціальністю, ніж дітей з нормальним психофізичним розвитком. Запропоновано систему вправ для визначення психомоторного розвитку розумово відсталих дітей дошкільного віку на різних рівнях побудови рухів. Розроблено і апробовано порівнево збалансовану методику корекції психомоторики дітей 6-7 років зі стійкими органічними порушеннями пізнавальної діяльності.
The paper analyzes psychomotor disorders Oligophrenic children, found that each child individually unique and determined the localization of brain disorders. Established that the movement disorder mentally retarded growth slows mental activity, while reducing mental activity inhibits the development of their motor skills. It was found that psychomotor children with persistent organic disorders characterized by greater cognitive activity, than children with normal mental and physical development. A system of exercises determine the psychomotor development of mentally retarded preschool children at different levels of movements. Developed and tested method of correction Comparative balanced psychomotor children 6-7 years with persistent organic disorders of cognitive activity.