Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Споживацька поведінка як комунікативна дія: філософсько-антропологічний аналіз

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сюсель, Юлія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-03-20T13:17:23Z
dc.date.available 2024-03-20T13:17:23Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сюсель, Юлія Володимирівна. Споживацька поведінка як комунікативна дія: філософсько-антропологічний аналіз : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.04 – філософська антропологія та філософія культури / Сюсель Юлія Володимирівна ; наук. керівник Кісла Ганна Олександрівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. – 226 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44475
dc.description.abstract У дисертації вперше здійснено філософсько-антропологічний аналіз споживацької поведінки як комунікативної дії, що дозволив виявити світоглядні засади споживацького світовідношення людини. Отримані евристичні результати на основі використання методології метаантропології полягають в осмисленні сутності споживацької поведінки як комунікативної дії, яка набуває специфічних рис у буденному, граничному та метаграничному вимірах буття людини та залежить від типу її світогляду – буденного, особистісного, філософського. Розроблена авторська типологія сучасних комунікативних практик споживацької поведінки на підставі виділення бінарних та тріадичних стратегій свідчить, що переважання бінарних стратегій вказує на суперечність ціннісних орієнтирів та дуальність структур суспільства споживання. uk
dc.description.abstract This research is dedicated to the transformation of a man’s consumer behavior in its communicative display – communicative action that realizes sign-symbolic diversity of ways of the world exploration in the process of human self-realization. The research is based on the methodology of meta-anthropology, which allowed to reveal worldview grounds and basics of human consumer outlook. Heuristic results were received. They lie in apprehension of the essence of consumer behavior as a communicative action, which gains specific features in ordinary, ultimate and transcendental dimensions of human existence and depends on the type of man’s worldview – everyday, personal or philosophical. It was proved that a man going above ordinary being and ordinary worldview is saved from the harmful influence of consumer society and his life is filled with creativity and freedom. The peculiarity of transcendental dimension of human existence is the fact that consumption loses the ability to communicate. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject людина uk
dc.subject буття uk
dc.subject метаантропологія uk
dc.subject типи світогляду uk
dc.subject споживацьке світовідношення uk
dc.subject суспільство споживання uk
dc.subject споживацька поведінка uk
dc.subject споживацький смак uk
dc.subject комунікативна дія uk
dc.subject габітус uk
dc.subject a man uk
dc.subject being uk
dc.subject meta-anthropology uk
dc.subject types of worldviews uk
dc.subject consumer outlook uk
dc.subject consumer society uk
dc.subject consumer behavior uk
dc.subject consumer tastes uk
dc.subject communicative action uk
dc.subject habitus uk
dc.title Споживацька поведінка як комунікативна дія: філософсько-антропологічний аналіз uk
dc.title.alternative Consumer behavior as communicative action: philosophical-anthropological analysis uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 141.7:366.12


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу