Дисертацію присвячено вивченню проблеми формування творчих здібностей учнів в умовах інтеграції музичного навчання. Висвітлено теоретико-методологічні основи формування творчих здібностей учнів, розкрито сутність та проаналізовано концептуальні підходи до формування означеного феномена. Виокремлено принципи формування творчих здібностей учнів, визначено педагогічні умови їх реалізації. Розроблена авторська концептуальна модель формування творчих здібностей учнів в умовах інтеграції музичного навчання, котра містить п’ять взаємопов’язаних блоків, а саме: цільовий, методологічний, концептуальний, формувальний і результативний. У дисертації розроблена цілісна організаційно-методична система формування творчих здібностей учнів в умовах інтеграції музичного навчання у поєднанні з мотиваційним, операційно-діяльнісним, когнітивним, рефлексивним компонентами. Згідно з виробленим критеріальним апаратом в експериментальній роботі здійснено діагностування означених компонентів, проаналізовано їх результати. На формувальному етапі експерименту реалізовано цілісну систему формування творчих здібностей школярів, зорієнтовану на досягнення визначених її рівнів, що передбачало впровадження поетапної методики формування творчих здібностей учнів в умовах інтеграції музичного навчання.
Dissertation is sacred to the study of problem of forming of creative capabilities of students in the conditions of integration of musical studies. Theoretical and methodical bases of forming of creative capabilities of students are reflected, essence is exposed and conceptual approaches are analysed to forming of noted рhenomenon. Principles of forming of creative capabilities of students are distinguished, the pedagogical terms of their realization are certain. The authorial conceptual model of forming of creative capabilities of students is worked out in the conditions of integration of musical studies, which contains five взаємопов'язаних blocks, namely: having a special purpose, methodological, conceptual, forming and effective. In dissertation the integral organizationally-methodical system of forming of creative capabilities of students is worked out in the conditions of integration of musical studies. According to a mine-out criterion vehicle, diagnosticating of the noted components is carried out in experimental work, their results are analysed. On the forming stage of experiment the integral system of forming of creative capabilities of schoolboys, orientated on achievement of her certain levels, which foresaw introduction of stage-by-stage methods of forming of creative capabilities of students in the conditions of integration of musical studies, is realized.