Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стрелковська, Анна Леонідівна
dc.date.accessioned 2024-03-20T10:06:48Z
dc.date.available 2024-03-20T10:06:48Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Стрелковська, Анна Леонідівна. Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Стрелковська Анна Леонідівна ; наук. керівник Карпенко Олена Георгіївна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2006. – 334 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44465
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами. У дослідженні під позитивно спрямованою розуміється поведінка особистості, що відповідає суспільним нормам і соціальним очікуванням, ґрунтується на системі загальнолюдських цінностей та є ознакою соціалізованості особистості. Соціальна реклама визначається в дослідженні як засіб впливу, ефективність якого підвищується в поєднанні з іншими засобами, та в умовах включеності соціальної реклами в рекламно-інформаційну кампанію. Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування позитивно спрямованої поведінки молоді, визначено сутність та особливості даного поняття як педагогічної категорії, розкрито поняття „соціальна реклама” як соціально-педагогічний фактор впливу на особистість, визначено психологічні механізми його дії та критерії ефективності соціальної реклами для молоді. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to a problem formation of positively directed behaviour of youth by means of social advertising. In investigation the positively directed behaviour is determined by social and psychological, objective and subjective factors and is based on the system of common to all mankind wealth and it’s a sign ob being a socialised person. Social advertising is defined in investigation as means of influence which efficiency rises in association with other means, and under condition of inclusion of social advertising in an advertising campaign-information. The theoretical analysis of a problem of formation of positively directed behaviour of youth is carried out, the essence and features of the given concept as pedagogical category is certain, concepts " social advertising " as a social factor-pedagogical of influence on the person are opened, mechanisms of its action and criteria of psychological efficiency of social advertising are certain. Socially-pedagogical conditions of increase of efficiency of influence of social advertising as parts of an advertising campaign-information, concerning formation of positively directed behaviour of youth are certain. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject позитивно спрямована поведінка uk
dc.subject соціальна реклама uk
dc.subject соціальна рекламно-інформаційна кампанія uk
dc.subject інформаційне середовище uk
dc.subject positively directed behaviour uk
dc.subject social advertising uk
dc.subject a social advertising campaign-information uk
dc.subject the information environment uk
dc.title Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами uk
dc.title.alternative Socially-pedagogical condition of formation of positively directed behaviour of youth by means of social advertising uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.013.42.034:659.1(043)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу