Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Тенденції розвитку методики викладання музики у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ - початок ХХІ століття)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стець, Галина Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-03-20T07:49:49Z
dc.date.available 2024-03-20T07:49:49Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Стець, Галина Володимирівна. Тенденції розвитку методики викладання музики у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Стець Галина Володимирівна ; наук. керівник Горбенко Сергій Семенович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. – 312 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44463
dc.description.abstract У дисертації обґрунтовано в контексті суспільних і педагогічних детермінант періодизацію та тенденції розвитку методики викладання музики в загальноосвітніх школах України в другій половині ХХ – початку ХХІ століття. На основі дослідження розмежування базових даних поняття методики та наукових підходів до неї зроблено висновки щодо її статусу як самостійної важливої галузі педагогічної науки, а методику викладання музики розглянуто як складову в структурі педагогіки мистецтва в частині дидактики мистецтва і художньої творчості, що спрямована на пізнання принципів впливу музики на формування особистості, виведено змістове наповнення досліджуваного поняття як галузі педагогіки мистецтва, що досліджує процес музичного навчання виховання і розвитку та розкриває закономірні зв’язки між трьома взаємно пов’язаними структурними елементами – навчальним предметом «музичне мистецтво» (об’єкт пізнання), викладанням (діяльність учителя, викладача) та учінням (діяльність учнів, студентів). uk
dc.description.abstract In the dissertation in the context of social and educational determinants periods and trends in methods of teaching music in secondary schools in Ukraine in the second half of XX − beginning of XXI century. On the basis of research of differentiation of base data of concept of methods and scientific going near her drawn conclusion in relation to her status as independent important area of pedagogical science, and the methods of teaching of music are considered as a constituent in the structure of pedagogics of art in part of didactics of art and artistic creation which is sent to cognition of principles of influence of music on forming of personality, the semantic filling of the investigated concept as industries of pedagogics of art which investigates the process of musical studies of education and development and exposes appropriate copulas between three mutually constrained structural elements - educational object «musical art» (object of cognition) is shown out, teaching (activity of teacher, teacher) and учінням (activity of students, students). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject музична педагогіка uk
dc.subject шкільна музична освіта uk
dc.subject методика викладання музики uk
dc.subject тенденції uk
dc.subject періодизація uk
dc.subject music education uk
dc.subject music school education uk
dc.subject methods of teaching music uk
dc.subject trends uk
dc.subject periods uk
dc.title Тенденції розвитку методики викладання музики у загальноосвітніх школах України (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) uk
dc.title.alternative Trends in the methods of teaching music in the secondary schools of Ukraine (the second half of XX − beginning of XXI century uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371:78(477)(091),,1950/20”(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу