Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика вивчення молекулярної фізики на основі особистісно орієнтованої технології в умовах профільного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стадніченко, Світлана Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-03-19T11:50:11Z
dc.date.available 2024-03-19T11:50:11Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Стадніченко, Світлана Миколаївна. Методика вивчення молекулярної фізики на основі особистісно орієнтованої технології в умовах профільного навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання фізики / Стадніченко Світлана Миколаївна ; наук. керівник Садовий Микола Ілліч ; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. – Кіровоград, 2007. – 208 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44449
dc.description.abstract У дисертації розроблено методику навчання молекулярної фізики в загальноосвітніх навчальних закладах на основі особистісно орієнтованої технології. Зміст та структуру розділу “Молекулярна фізика” досліджено за допомогою методів системного підходу та технології структурно-логічного аналізу навчального матеріалу. Обґрунтовано його побудову на основі логічного упорядкування змісту навколо фундаментальних і наскрізних понять, інтеграції знань профільних предметів та їх системного розгляду. Розкрито дидактичні основи розроблення методики вивчення молекулярної фізики за особистісно орієнтованою технологією в умовах профільного навчання. Визначено методи, прийоми, форми і засоби навчальної діяльності з урахуванням раціонально-логічних та емоційно-ціннісних основ навчальнопізнавальної діяльності учнів. Встановлено, що використання структурно-логічних схем на різних етапах уроку з фізики сприяє більш вищому рівню засвоєнню навчального матеріалу та розвитку якостей особистості. uk
dc.description.abstract In the dissertation was designed methodology of the molecular physics teaching in the general education establishments on the basis of the personality oriented technology. The content and structure of the chapter "Molecular physics" is explored with the help of the systematic approach and technology of the structural-logic analysis methods of an educational material. Its structure is approved on the basis of the logical ordering content around fundamental and throughway conceptions, integration of subjects matter knowledge and their systematic study. Opened didactical development basis of the molecular physics learning in accordance with the personally oriented theory under the profile teaching conditions. Determined methods, ways, form and tools of the educational activity with consideration of the rational, logical, emotional and valuable basis of the learning and cognitive pupils’ activity. It is determined, that use of a structural and logical schemes at various stages of a lesson in Physics assists to master more effective the studying material and develop the personality qualities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject молекулярна фізика uk
dc.subject термодинаміка uk
dc.subject структурно-логічний аналіз uk
dc.subject системний підхід uk
dc.subject особистісно орієнтована технологія uk
dc.subject профільне навчання uk
dc.subject molecular physics uk
dc.subject thermodynamics uk
dc.subject structural-logic analysis uk
dc.subject system approach uk
dc.subject personality oriented technology uk
dc.subject training profile uk
dc.title Методика вивчення молекулярної фізики на основі особистісно орієнтованої технології в умовах профільного навчання uk
dc.title.alternative Methodology of the molecular physics studies on the basis of the personally oriented technology under the profile teaching conditions uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016: 539.1


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу