Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Диференційоване формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сморжевський, Юрій Людвігович
dc.date.accessioned 2024-03-18T14:29:52Z
dc.date.available 2024-03-18T14:29:52Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Сморжевський, Юрій Людвігович. Диференційоване формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математикa) / Сморжевський Юрій Людвігович ; наук. керівник Бурда Михайло Іванович ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. – Київ, 2008. – 238 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44433
dc.description.abstract У дисертації науково обґрунтовано методику диференційованого формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії, яка включає мету, зміст, організаційні форми, методи, засоби і враховує виділені змістово-методичні лінії розміщення матеріалу. Розроблено психолого-методичні засади поетапного формування евристичних прийомів, принципи відбору системи вправ, диференційованих за складністю, з’ясовано методичні умови організації і управління евристичною діяльністю учнів. Розкрито методичні аспекти використання педагогічного програмного засобу GRAN-3D для диференційованого формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії. uk
dc.description.abstract In dissertation scientifically grounded method of the differentiated forming of receptions of heuristic activity of senior pupils on the lessons of stereometry, which includes a purpose, maintenance, organizational forms, methods, facilities, and takes into account selected semantically methodical lines of placing of material. It is developed psychology-methodical principles of the stage-by-stage forming of heuristic receptions, principles of selection of the system of exercises, differentiated after complication, the methodical terms of organization and management of students heuristic activity are found out. The methodical aspects of the use of pedagogical programmatic mean of GRAN-3D are exposed for the differentiated forming of receptions of heuristic activity of senior pupils on the lessons of stereometry. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject евристика uk
dc.subject евристична діяльність uk
dc.subject прийоми евристичної діяльності uk
dc.subject диференціація uk
dc.subject рівневе навчання uk
dc.subject особистісно орієнтоване навчання uk
dc.subject диференційоване формування прийомів uk
dc.subject heuristic uk
dc.subject heuristic activity uk
dc.subject receptions of heuristic activity uk
dc.subject differentiation uk
dc.subject level studies uk
dc.subject person focused training uk
dc.subject differentiated formation of reception uk
dc.title Диференційоване формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії uk
dc.title.alternative Differentiated forming of receptions of heuristic activity of senior pupils on the lessons of stereometry uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.32:514.1


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу