Дисертація присвячена проблемі розробки та впровадження методики навчання біології учнів 8-9 класів з використанням комп’ютерних технологій. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в психологопедагогічній і методичній літературі та практиці шкільної біологічної освіти. На основі аналізу подано визначення базових понять, здійснено історичний огляд проблеми дослідження; визначено місце та роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі; окреслено психологопедагогічні засади використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі; дидактичні та методичні можливості застосування комп’ютерних технологій у навчанні біології учнів загальноосвітніх навчальних закладів України; запропоновано алгоритм створення комп’ютерного уроку біології.
The dissertation is devoted to the problem of implementation of the methods of teaching biology of the 8th – 9th form pupils using computer technologies. The state of the investigated problem in the psychological, pedagogical and methodical literature and in practice of biology teaching has been analyzed. On the base of the analyses the definition of the fundamental concept has been given and the historical survey of the investigated problem has been done; the psycho-pedagogical fundamentals of using computer technologies in the process of teaching and didactic and methodological possibilities of using computer technologies in teaching biology in secondary schools have been outlined; the algorithm of constructing a biology lesson using computers has been proposed.