Наукове дослідження присвячене проблемі підвищення ефективності та результативності процесу навчання розв’язуванню задач з фізики, а саме розвитку та формуванню умінь розв’язувати задачі з електродинаміки у студентів технічних університетів шляхом комплексного використання сучасних інформаційних та традиційних засобів навчання. У дисертації досліджені загальні питання теорії і методики навчання розв’язуванню задач з фізики, обґрунтована необхідність створення методики формування умінь щодо розв’язування задач з електродинаміки у студентів технічних університетів, розроблені сучасні інформаційні та традиційні засоби навчання (навчальний посібник; програмний засіб навчального призначення “Електронний навальний посібник”; алгоритмічні прийоми та ін.), а також засоби діагностики знань, навичок та умінь студентів розв’язувати фізичні задачі.
The science research is devoted the problem of increasing efficiency and successful learning process of solving physics tasks, namely to form skills in solving electrodynamics’ tasks by students of technical universities using the way of integrated application for modern information and traditional means of learning. In this dissertation are investigated general questions of theory and methodology studying to solve physics tasks, proved necessity in creating methodology of shaping students’ skills to solve electrodynamics tasks, developed modern informatics and traditional means of learning (tutorial textbook; software for tutorial purpose “Electronic learning textbook”; algorithmic method, etc.) and means of diagnostic students’ knowledge, skills and ability to solve physic tasks.