Дисертація присвячена дослідженню витоків та особливостей розвитку освітньо-виховної діяльності Католицької церкви як аспекту соціальної доктрини католицизму та всебічному розкритті місця, ролі та шляхів реалізації освітньо-виховної діяльності, яку веде Католицька церква в рамках власного соціального вчення. У дисертації з’ясовано місце, освітньо-виховної проблематики в соціальному вченні католицизму, розглянуто його еволюцію, визначено ключові засади регламентації сімейного виховання в католицькій соціальній доктрині та окреслено специфіку реалізації освітньої діяльності Католицької церкви, зокрема в сучасній Україні. Освітньо-виховна складова є базовою та стратегічно важливою компонентою соціального вчення Католицької церкви, оскільки саме засобами освіти та виховання відбувається становлення та гармонійний розвиток людської особистості, що є першим кроком до розбудови громадянського суспільства та досягнення загального суспільного блага.
Dissertation is devoted to the research of sources and features of development of the Catholic Church educations activity as an aspect of social doctrine of catholicism as well as to the comprehensive depicting the place, role, and ways of implementing educational activities which is conducted by the catholic church within the framework of its own social studies. In the dissertation we’ve found out the role of educational problems and its evolution in the social studies of catholicism, determined key principles of regulation of family education in the catholic social doctrine and outlined the peculiarity of realization of catholic church educational activity, in particular in modern Ukraine. An educations constituent is a basic and strategically important part of the catholic church social studies as it is education facilities that can influence the formation and harmonious development of human personality which is the primary step to building up civil society and achieving general public good.