ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сидорович, Марина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-03-15T15:46:15Z | |
dc.date.available | 2024-03-15T15:46:15Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Сидорович, Марина Михайлівна. Науково-методичні засади формування теоретичних знань з біології в учнів загальноосвітньої школи : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (біологія) / Сидорович Марина Михайлівна ; наук. консультант Бровдій Василь Михайлович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – 439 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44410 | |
dc.description.abstract | У дисертації вперше окреслені зміст і структура теоретичних знань з біології (ТБЗ), доведена можливість конструювання шкільного курсу біології на основі типолого-атрибутного підходу виокремлення теоретичних конструкцій у біології шляхом поетапного розгортання структури теорії; обґрунтована концепція формування ТБЗ, що базуються на методології сучасного природознавства, підходах щодо організації пізнавальної діяльності учнів та їх вікових можливостях розвитку мислення. Вона складалася з системного, діяльнісного, поліпара дигмального, адаптаційного підходів, дидактичних принципів і педагогічних умов, що впливали на формування ТБЗ. На основі концепції розроблена методична система формування ТБЗ, ефективність якої доведена в процесі експериментального навчання. | uk |
dc.description.abstract | The thesis pioneered the description and structure of the theoretical knowledge of the Biology. The attribute typology approach was described. Such approach allowed designing of the school Biology course by allocating the theoretical constructions using step-by-step deployment of the theory structure. The conception of the theoretical knowledge formation was substantiated. This conception was based on the methodology of the contemporary natural history, the approaches concerning the organization of the pupils’ effective cognitive activities, their age-specific thinking capabilities. The conception comprised the system, active, poly-paradigm and adaptation approaches, the didactic principles and pedagogical conditions that influenced on the theoretical knowledge formation. The methodology system of the Biology theoretical knowledge formation was developed on the base of this conception. The system’s effectiveness was proved during the process of the experimental teaching. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | основні теоретичні узагальнення біології | uk |
dc.subject | теоретичні знання з біології в учнів | uk |
dc.subject | концепція формування теоретичних знань з біології | uk |
dc.subject | методична система | uk |
dc.subject | the fundamental Biology theoretical generalizations | uk |
dc.subject | the pupils’ theoretical knowledge of the Biology | uk |
dc.subject | the concept of the theoretical Biology knowledge forming | uk |
dc.subject | the methodical system | uk |
dc.title | Науково-методичні засади формування теоретичних знань з біології в учнів загальноосвітньої школи | uk |
dc.title.alternative | The Scientific Methodology Fundamentals for the Formation of the Theoretical Knowledge of the Biology among the General School Pupils | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 370.1:54(075.2) |