Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методичні засади професійної самореалізації магістрів музично-педагогічної освіти в процесі інструментальної підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сергєєва, Катерина Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-03-13T09:19:07Z
dc.date.available 2024-03-13T09:19:07Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Сергєєва, Катерина Миколаївна. Методичні засади професійної самореалізації магістрів музично-педагогічної освіти в процесі інструментальної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Сергєєва Катерина Миколаївна ; наук. керівник Завадська Тетяна Миколаївна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 271 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44396
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема формування здатності до професійної самореалізації у магістрів музично-педагогічної освіти в процесі інструментальної підготовки. Проаналізовано стан даної проблеми у науковій літературі, у теорії та практиці музичної освіти, визначено сутність професійної самореалізації магістрів музично-педагогічної освіти та її компонентну структуру; визначено зміст поняття "здатність до професійної самореалізації"; обґрунтовано методичні засади формування здатності до професійної самореалізації та педагогічні умови підвищення ефективності цього процесу. Розроблено та апробовано методику поетапного формування здатності до професійної самореалізації у магістрів-піаністів. Результативність застосованої методики виявилась у позитивній динаміці рівнів здатності до професійної самореалізації в учасників експериментальної групи порівняно з контрольною. uk
dc.description.abstract The dissertation investigates the problem of power of professional fulfillment in the master of music and education in the process of preparation. The condition of this problem in the scientific literature, the theory and practice of music education is specified, the essence of "professional self-realization magister of music and education" and definite meaning phenomenon defined by its component structure, and methodological foundations of power of professional fulfillment investigated pedagogical conditions improve efficiency of power of professional fulfillment. Grounded and conducted experimental work on phase formation capacity for professional fulfillment in magister pianists. The effectiveness of the applied methodology proved positive dynamics in levels of capacity for professional fulfillment. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна самореалізація uk
dc.subject магістри музично-педагогічної освіти uk
dc.subject інструментальна підготовка uk
dc.subject індивідуальний стиль діяльності uk
dc.subject "антикризовий імунітет" uk
dc.subject professional self-realization uk
dc.subject magisters of musical and pedagogical education uk
dc.subject instrumental training uk
dc.subject the individual style of activity uk
dc.subject "anti-crisis immunity" uk
dc.title Методичні засади професійної самореалізації магістрів музично-педагогічної освіти в процесі інструментальної підготовки uk
dc.title.alternative Methodical principles of self-realization Magister of Music and Education in the instrumental training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:78


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics